Vart ifrån får alla....
Forum > Off Topic > Vart ifrån får alla....
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Wimlla
Elev |
såg inte att detta passade in någonstans så skriver här.
vart får alla midsommarstängerna ifrån? har aldrig under mina år sett de förr, vad har jag missat? haha menar var inne på mugglis igår och inget såg annorlunda ut. haha
20 jun, 2015 22:39 |
|
Vildvittra
Elev |
Menar du hunden med midsommarstång?
Det är hunden med tomteluva som man fick genom julkalendern förra året. Genom magi har denne fått jordgubbar och midsommarstång "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 20 jun, 2015 23:41 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen