Lilo Hogwarts prs (Beben & fakeliampayne)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Lilo Hogwarts prs (Beben & fakeliampayne)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
fakeliampayne
ANOTHER ONEEE. Omfg the feels. Mallen: Namn: Ålder: Elevhem: Utseende (typ) : Personlighet: Övrigt: Behövs det mer? 19 jun, 2015 12:33 |
|
fakeliampayne
Elev |
Namn: Louis Tomlinson
Ålder:16 Elevhem: slytherin Utseende: ![]() Personlighet: sassy och gay bc det är en personlighet säger vi. Övrigt: Lottie går också på Hogwarts men orka de andra bc Lottie is fab och också i Slytherin. Min mall suger men orka (((((': ![]()
19 jun, 2015 12:52
Detta inlägg ändrades senast 2015-09-11 kl. 22:42
|
|
Beben
Elev |
Namn: Liam James Payne
Ålder: 16 Elevhem: Gryffindor Utseende: Du vet hur han ser ut, typ som nu fast med mindre skägg men är fortfarande biffig typ xD Personlighet: ganska orolig för allt och försiktig. Är duktig i skolan. Modig när han behöver osvosvosv. Vet inte att han är gay säger vi. Övrigt: Hans systrar har gått klart alla år på Hogwarts. Är jagare i gryffindors quidditchlag (säger vi) men är ganska ensam. Typ så ^^' 19 jun, 2015 13:01 |
|
Borttagen
|
jan jag få joina, snälla???
19 jun, 2015 13:09 |
|
fakeliampayne
Elev |
19 jun, 2015 13:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av fakeliampayne: VA?Skrivet av Borttagen: vi skulle föredra att göra detta själva så (': jan jag få joina, snälla??? 19 jun, 2015 13:26 |
|
fakeliampayne
Elev |
Skrivet av Borttagen: men ja, vi vill rolla själva cx du kan sluta skriva här och om du undrar något kan du ugglaSkrivet av fakeliampayne: VA? Skrivet av Borttagen: vi skulle föredra att göra detta själva så (': jan jag få joina, snälla??? ![]()
19 jun, 2015 13:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av fakeliampayne: sorry, va inte så otrevlig!!!Skrivet av Borttagen: men ja, vi vill rolla själva cx du kan sluta skriva här och om du undrar något kan du uggla Skrivet av fakeliampayne: VA? Skrivet av Borttagen: vi skulle föredra att göra detta själva så (': jan jag få joina, snälla??? 19 jun, 2015 13:36 |
|
Beben
Elev |
Jag börjar nu okok
* Jag sitter ensam i en kupé på hogwartsexpressen efter att nästan precis ha sagt hejdå till mina föräldrar. Jag brukar alltid vara en av dem första som kommer, eftersom att jag tycker om att sitta själv på tåget. Jag har nästan inga vänner iallafall, och då är det mest sånna som jag är med när vi gör läxor eller något annat som har med skolan att göra. Men jag gillar att vara ensam, så det gör ingenting. Jag är inte riktigt den som kräver uppmärksamhet, jag är okej med att vara ensam. 19 jun, 2015 13:38 |
|
fakeliampayne
Elev |
Jag går tillsammans med Lottie mot tåget och den här gången är vi lite sena tack vare att hon börjat bli beroende av smink och tar tusen år på sig att bara fixa sina ögonfransar. Vår mamma hade inte följt med oss hit, hon har inte brytt sig sedan första året då hon nog bara följde med mig för att se till att jag inte skulle springa in i fel vägg och skämma ut mig själv. När vi är på tåget tillslut andas Lottie ut innan hon snabbt kollar sig själv i någon liten spegel för att se till att hennes smink och hår sitter bra. Jag bara himlar med ögonen och går ifrån henne med min packning innan Harry från Gryffindor får syn på mig och hälsar. Han är lite irriterande ibland men hans familj är vän med min så vi har känt varandra sedan vi var yngre.
![]()
19 jun, 2015 13:48 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Lilo Hogwarts prs (Beben & fakeliampayne)
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen