Magnus Härenstam har avlidit! :(
Forum > Off Topic > Magnus Härenstam har avlidit! :(
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mintygirl89
Elev |
Ännu en bra skådespelare har avlidit! En från vårt kära Sverige.
Nämligen Magnus Härenstam! Härenstam blev 73 år. Han medverkade i programmet "Fem myror är fler än fyra elefanter" och han gjorde även rösten till till den ängslige men godhjärtade elefanten Tantor i Disneys version av Tarzan. Jag tycker han var en bra skådespelare och blev chockad när jag såg det nu ikväll. Men jag tror han följer sin familj från sin plats i himlen. Skriv gärna några rader för att hedra en bra skådespelare i svensk historia. Vila i Frid Magnus Härenstam! http://www.expressen.se/noje/magnus-harenstam-ar-dod--blev-73-ar/ Hoppsan! Upptäckte först nu att någon redan skapat en tråd angående Magnus! *rodnar* Snälla Oskan, kan du låsa min tråd? Läs gärna Tårar från himlen :D <3
13 jun, 2015 22:09 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen