Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vill rolla något övernaturligt med tre personer. Story kommer vi på tillsammans.
6 jun, 2015 09:32 |
|
Borttagen
|
Kan möiligen vara med om vi skriver i tredje person och om vi skriver minst en ordentlig mening.
6 jun, 2015 14:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Kan möiligen vara med om vi skriver i tredje person och om vi skriver minst en ordentlig mening. Okej! ^^ idé på story? 6 jun, 2015 16:59 |
|
Borttagen
|
Beror på vad de som deltar gillar att rollspela om.
6 jun, 2015 17:01 |
|
Forthenightisdark
Elev |
6 jun, 2015 20:18 |
|
Borttagen
|
7 jun, 2015 07:30 |
|
Forthenightisdark
Elev |
7 jun, 2015 14:46 |
|
Borttagen
|
Jag gillar Action rollspel typ om personer med krafter som slåss nog kriminella personer med krafter.
7 jun, 2015 16:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag gillar Action rollspel typ om personer med krafter som slåss nog kriminella personer med krafter. Har aldrig rollat det förut, men skulle vara kul ^^ 7 jun, 2015 20:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag gillar Action rollspel typ om personer med krafter som slåss nog kriminella personer med krafter. Har aldrig rollat det förut, men skulle vara kul ^^ Det är alltid roligt att testa något nytt 7 jun, 2015 20:25 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen