Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Vill rolla något övernaturligt med tre personer. Story kommer vi på tillsammans.

6 jun, 2015 09:32

Borttagen

Avatar


Kan möiligen vara med om vi skriver i tredje person och om vi skriver minst en ordentlig mening.

6 jun, 2015 14:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Kan möiligen vara med om vi skriver i tredje person och om vi skriver minst en ordentlig mening.


Okej! ^^ idé på story?

6 jun, 2015 16:59

Borttagen

Avatar


Beror på vad de som deltar gillar att rollspela om.

6 jun, 2015 17:01

Forthenightisdark
Elev

Avatar


Kan jag också vara med?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmetrouk2.files.wordpress.com%2F2014%2F09%2Fstitch.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F6fa555163c6fa384c3d9d305dedb064b%2Ftumblr_nls51gjL3f1tjp3xao1_500.gif

6 jun, 2015 20:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Forthenightisdark:
Kan jag också vara med?


Klart! ^^

7 jun, 2015 07:30

Forthenightisdark
Elev

Avatar


Kul! ^^ Vad vill ni rolla?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmetrouk2.files.wordpress.com%2F2014%2F09%2Fstitch.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F6fa555163c6fa384c3d9d305dedb064b%2Ftumblr_nls51gjL3f1tjp3xao1_500.gif

7 jun, 2015 14:46

Borttagen

Avatar


Jag gillar Action rollspel typ om personer med krafter som slåss nog kriminella personer med krafter.

7 jun, 2015 16:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag gillar Action rollspel typ om personer med krafter som slåss nog kriminella personer med krafter.


Har aldrig rollat det förut, men skulle vara kul ^^

7 jun, 2015 20:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag gillar Action rollspel typ om personer med krafter som slåss nog kriminella personer med krafter.


Har aldrig rollat det förut, men skulle vara kul ^^


Det är alltid roligt att testa något nytt

7 jun, 2015 20:25

1 2 3

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?

Du får inte svara på den här tråden.