Rolla någon?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rolla någon?
|
Borttagen
|
Tja, rubriken säger det mesta. Har lust att rolla med någon som är aktiv, och något erfaren. Ni kan skriva mezz eller bara svara här ifall ni har lust, är öppen för de flesta roll ^^
3 jun, 2015 20:03
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tja, rubriken säger det mesta. Har lust att rolla med någon som är aktiv, och något erfaren. Ni kan skriva mezz eller bara svara här ifall ni har lust, är öppen för de flesta roll ^^
Jag vill!
15 jun, 2015 19:49
|
|
Borttagen
|
Woo! Ska vi diskutera via mezz vad vi ska rolla ? c:
15 jun, 2015 20:10
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Woo! Ska vi diskutera via mezz vad vi ska rolla ? c:
Kan vi diskutera via uggla :3
15 jun, 2015 20:13
|
Du får inte svara på den här tråden.