Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs med pouki

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med pouki

1 2 3 4
Användare Inlägg
taggsvansen02
Elev

Avatar


pouki

2 jun, 2015 20:05

Borttagen

Avatar


Namn: Natsu "Nat" Aoki
Ålder: 16
Utseende: https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi60.tinypic.com%2F15hewe0.jpg
Personlighet: Natsu är väldigt skygg och tillbakadragen. Han gillar inte människor, han vill inte vara nära dem, inte prata med dem. Han har svårt att lita på andra, och det tar väldigt mycket tålamod och långsamma steg för att ha en chans att lära känna honom. Ifall man kommit så långt så kan han vara väldigt omtänksam och öppen för en.
Övrigt: -

2 jun, 2015 21:09

taggsvansen02
Elev

Avatar


Namn: Auron "Aux" Shor
Ålder: 16
Utseende:https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata2.whicdn.com%2Fimages%2F25629484%2Flarge.jpg
Personlighet: Auron är inte den populäraste men inte den som aldrig tar plats, han låter andra vara sig själva och gör ofta som de vill. Även om han gör som andra vill ofta betyder det inte att ha gillar när folk bossar runt honom.
Övrigt: -

2 jun, 2015 21:27

Borttagen

Avatar


Okej så vem börjar? :3

2 jun, 2015 21:27

taggsvansen02
Elev

Avatar


spelar ingen roll, jag kan om du vill det

2 jun, 2015 21:47

Borttagen

Avatar


Ja tack :'

2 jun, 2015 21:48

taggsvansen02
Elev

Avatar


Det är första dagen i skolan och jag är på väg till min första lektion. Alla eleverna jag springer förbi och stöter in i verkar stressade att inte komma för sent. Jag bryr mig inte så mycket, en minut hit eller dit gör väl inte så mycket. När jag kommer fram till klassrummet öppnar jag dörren och ursäktar mig till läraren. Jag sätter mig längst bak i klassrummet så att alla inte kollar på just mig. Några bänkar framför mig saitter en kille med rött hår, han var snygg. I vår moderna tid är det inte okej att vara homosexuell, jag har aldrig fattat varför, alla borde väl få vara den de är och vara kär i vem man vill. Jag har alltid varit mer attraherad av kilar än tjejer och när jag var liten trodde jag att det var något fel på mig.

Minuterna kryper fram och det känns so om lektionen aldrig ska ta slut.



(Jag brukar inte skriva så här långt bara så att det inte är detta du förväntar dig )

2 jun, 2015 22:14

Borttagen

Avatar


Jag fumlar med händerna i min famn, tittar ned i bordet. Jag biter mig svagt i min läpp-piercing. Jag lyssnar inte på läraren, vem gör det nu för tiden? Allting är för komplicerat, jag orkar inte. Min blick glider runt i klassrummet, på människorna runt omkring mig. Det finns två sorters personer här, dom som faktiskt bryr sig om lektionen och dom som bara skiter i allt. Tjejerna till höger om mig fnissar åt något, läraren ger dem en blick som får dem att tystna. En minut senare håller de på och fnissar igen, läraren ger upp och fortsätter att prata. Min blick glider bakåt, en kille med brunt hår. Mitt hjärta slår ett extra slag, jag flämtar till och ger mig själv en örfil i mina tankar. Skärp dig, Natsu. Jag biter hårdare i läppen, den här gången känner jag smaken av blod som sprider sig i min mun, mysigt. Det är fem minuter kvar. I de timmar jag har suttit här, minns jag inte ett enda ord läraren har sagt. Jag känner mig yr, på rasten kommer jag nog gå till toaletten, jag får inte missa min dagliga vardagsrutin. Min mage kniper redan ihop sig.

//Det e lugnt så länge det e någonting man kan svara på //

2 jun, 2015 22:23

taggsvansen02
Elev

Avatar


Äntligen är lektionen slut och medans alla rusar ut för att inte missa en sekund av rasten sitter jag kvar och packar ner mina böcker. När jag kommer ut ser jag den snygga killen med rött hår gå in på toan, jag följer efter men när jag kommer in är han inte där, så jag väntar. Jag står framför spegeln och inspekterar mitt ansikte, jag tycker det är fint men jag är fortfarande inte helt säker på om jag gillar hålen i öronen. Det var inte så länge sedan jag tog dem men jag tänker att man vänjer sig nog.

3 jun, 2015 08:04

Borttagen

Avatar


Så fort lektioner tickar mot sitt slut rusar jag mot toaletten. Jag lutar mig mot dörren när jag sjunker ned på golvet. I min ficka känner jag det vassa. Det vassa rakbladet som längtar efter kontakten av hud, smaken av blod. Jag drar fram den samtidigt som mina öron uppfattar ljud av fotsteg. Fan, jag är inte ensam. Jag stirrar på mina underarmar. Ärren är djupa. Jag suckar för mig själv, personen har inte gått iväg så jag lägger tillbaka rakbladet. Mina handleder täcks för det mesta av armband bara för att dölja ärren. Jag reser mig upp och går ut ur toaletten. Jag ser killen jag lagt märke till i klassrummet, och av någon anledning finner jag det svårt att låta mina ögon släppa honom. Han har mörkt hår och grönbruna ögon. Han är söt, och så fort tanken slår mig vänder jag bort blicken och börjar sakta gå ut ur toaletten.

3 jun, 2015 08:51

1 2 3 4

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med pouki

Du får inte svara på den här tråden.