Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Söker rollspelare!

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Söker rollspelare!

Användare Inlägg
Rollspelare...
Elev

Avatar


Söker nu en gullig, hyfsat aktiv och någorlunda erfaren rollare att starta ett prs med.



Jag har själv rollat några år (på gsm tidgare då såklart på modellen BellaCullen1401 och lite äldre modeller) så jag vet hur ett rollspel funkar, då jag dessutom älskar svenska är jag relativt erfaren. Vad det gäller hur aktiv jag är beror det på vart vi väljer att rolla.

Sen vad det gäller kön föredrar jag att rolla flicka men kan i vissa fall även rolla påg. Genrerna jag rollar är oftast "vanlig" kärlek med en himla massa drama, men jag kan rolla annat också (Dock inte serier..).

Jag har inga gränser så vill du ha ett rollspel med som innehåller alkohol, droger, etc. så är det helt fine.

Jag skulle dessutom kunna ha en handling men annars kommer vi på en gemensamt.



kan tänka mig rolla här, via kik, skype, wattpad eller om du har förslag är jag villig att prova nya saker med.



2 jun, 2015 15:51

Borttagen

Avatar


Jag ställer gärna upp! Jag skulle säga att jag besvarar alla dina krav (förutom gullig dåra) mycket väl. :> Har också rollat i flera år men hemsidan jag rollade på har numera dött ut och jag försöker "starta om" här. ^^

2 jun, 2015 16:21

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Söker rollspelare!

Du får inte svara på den här tråden.