Prs~[user]Primrose Granger[/user]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs~[user]Primrose Granger[/user]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Holytail
Elev |
Mall:
Namn:Nadya Namin ((ska vi vara syskon)) Ålder:15 Utseende: Rött hår och bruna ögon..., .................................................................... Namn: Ålder: Utseende: Primrose Granger
14 maj, 2015 12:05 |
|
Borttagen
|
Namn: Rebecka Namin (Okej Ålder: 16 Utseende: Rött hår bruna ögon (De är ju syskon) 14 maj, 2015 12:07 |
|
Holytail
Elev |
14 maj, 2015 12:08 |
|
Borttagen
|
(Okej)
--------------- "De... de kommer snart vi borde nog ställa upp", säger Harry Potter osäkert. "Harry, vad mer ska vi göra?" Frågar Hermione Granger. "Något jag eller Hermione kan göra?" Frågar Ron Weasley. "Nej, försök bara uppehålla dödsätarna och Voldemort", säger Harry. Alla nickar och skyndar sig till bra platser. Jag griper tag i min systers Nadyas arm. 14 maj, 2015 12:13 |
|
Holytail
Elev |
"Det kommer gå bra!" Säger Rebecka och jag tror henne. Hur många gånger har vi inte övat med DA av massa skyddsförtrollningar. Jag kramar om hennes arm och säger:
"Jag vet!"
14 maj, 2015 12:16 |
|
Borttagen
|
Jag kan inte hindra att lite panik stiger inom mig. Jag kanske dör eller Nadya eller att någon av oss lider.
"Ska vi står högt upp?" Frågar Jag Nadya. Hon nickar till svar. Vi tränger oss upp i trappan till astrnomitornet och ställer oss i fönstergluggen. Nedanför oss sprutar förtrollningar och förbanelser upp i himlen och bildar ett täcke runt Hogwarts. 14 maj, 2015 12:22 |
|
Holytail
Elev |
En mörk armé kommer mot oss. Jag kan se några välkända dödsätare däribland dom. Jag ser BellaTrix utpräglade ansikte, jag ser Antonin och Dolohov. Paniken växer inom mig men jag trycker ner den. Jag måste vara modig.
Jag ser Rebecka höja sin trollstav jag höjer den också och ropar ut: LAMSLÅ!!
14 maj, 2015 12:27 |
|
Borttagen
|
Min röda stråle träffar en svart siluett mitt i hjärtat. Personen faller ihop i en hög och en till figur snubblar över den jag nyss träffade.
Jag skjuter mot fler av dom men dom är så många. En oändlig kö av svarta figurer kommer strömmande som vatten emot oss. Förbannelserna studsar mot hopen av folk. Dödsätarna bryr sig inte och fortsätter som en ända enorm mur. 14 maj, 2015 12:34 |
|
Holytail
Elev |
Jag kastar så många förhäxningar jag kan men jag och Rebecka inser samtidigt att det kommer inte att hjälpa. Dom kom närmare. Mitt hjärta bultade ljudligt. Snart skulle dom inta Hogwarts.
14 maj, 2015 12:36 |
|
Borttagen
|
"Vi måste ner och strida där nere!" Säger jag spänt och drar med mig Nadya ner för trapporna. Vid entré dörren rasar stenar ner och vi blir tvungna att ducka för att inte få någon av dom på oss.
14 maj, 2015 12:41 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen