Nationella proven 2015!!!
Forum > Off Topic > Nationella proven 2015!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
potter_fan
Elev |
Hej alla ni som går i 3:an, 6:an och 9:an (själv går jag i 9:an)!! Nu är det inte mycket kvar av nationella proven. Ett delprov i matematik, religionsdelen och språk (om man har det). Hur har det gått för er? Vad har varit värst/bäst/roligast/tråkigast hittills?
För mig har nationella varit lite av både och. På svenskan gick det hur bra som helst (tänker inte gå in på betyg eller nåt) och på engelskan gick det också rätt bra. På No:n gick det sådär och matematiken har gått riktigt bra det med. Nu sitter jag och darrar inför So delen (har religion) som jag kommer mislyckad miserabelt i.. Spoiler: Tryck här för att visa! Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 7 maj, 2015 23:32 |
|
Hängslebyxor
Elev |
Jag går i sexan, har dock bara varit närvarade på två ( om muntliga räknas) svenska prov, alla i engelska, muntliga i matte och ett halvt no-prov pga Florida resa och influensa
![]() ![]()
8 maj, 2015 10:30 |
|
Luna Chang
Elev |
Vi stackars ettor på gymnasiet har också, och för oss är det andra året i rad eftersom vi hade i nian också
Hej 8 maj, 2015 12:54 |
|
lusianna
Elev |
Jag går i 6:an. Alla mina är klara!! Så SKÖNT!! Fick A i matte och C i Svenska
Lusianna 8 maj, 2015 17:33 |
|
Holytail
Elev |
Jag går i femman men jag är jättenervös för nationellaproven nån som har nåt tips om hur det ska kännas mindre nervöst??
8 maj, 2015 17:55 |
|
Borttagen
|
Går i tvåan på gymnasiet och nu sätter nationella prov igång för oss också. Man har nationella i 1:an, 2:an och 3:an på gymnasiet också och inte bara i grundskolan!
För mig är det nu engelska 6, matte 4, kemi 2(slutprov) och franska 4. 8 maj, 2015 18:17 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Holytail: Jag går i femman men jag är jättenervös för nationellaproven nån som har nåt tips om hur det ska kännas mindre nervöst?? Ta det som det kommer, stressa inte upp dig. Öva på viktiga historiska saker till so:n och typ växthuseffekten och sådant. Sedan får det gå som det går, det är inte så lätt att påverka men håller tummarna för dig. Ett tips är att ta god tid på dig och läsa igenom noggrant men oroa dig inte för det nu. ♥♥♥ ✩✩✩ 8 maj, 2015 18:26 |
|
Fjalar
Elev |
Det känns som om de muntliga proven kommer sabba en del för mig. -.- Speciellt engelskan. Fast tyska brukar gå bra! Vi har inte gjort det ännu.
Vi har fått se resultatet i svenskan: Spoiler: Tryck här för att visa! 9 maj, 2015 09:12 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen