Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Phan-roll med Sallad och AngelUtopia

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Phan-roll med Sallad och AngelUtopia

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Sallad skapade tråden!

7 maj, 2015 18:19

Borttagen

Avatar


Hellu!
(OMG THIS IS GONNA BE SO FUNNY!)

7 maj, 2015 18:21

Borttagen

Avatar


JAG VET Vill du börja?

7 maj, 2015 18:22

Borttagen

Avatar


Nepp. XD

7 maj, 2015 18:24

Borttagen

Avatar


Vore ha förväntat mig det antar jag Antar att jag får börja då
Phil
Jag satte ner den sista lådan i Dans rum

7 maj, 2015 18:27

Borttagen

Avatar


Dan
Jag gick till Phil.
"Äntligen klar." sa jag "ska vi beställa pizza?"

7 maj, 2015 18:30

Borttagen

Avatar


Phil
"Visst" svarade jag "Jag ringer"

7 maj, 2015 18:44

Borttagen

Avatar


Dan
Jag log och nickade.

7 maj, 2015 18:47

Borttagen

Avatar


Phil
Jag ringde pizzabudet och gick och satte mig på soffan för att vänta.

7 maj, 2015 18:49

Borttagen

Avatar


Dan
Jag satte mig brevid Phil.
"Vad beställde du?"

7 maj, 2015 18:52

1 2

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Phan-roll med Sallad och AngelUtopia

Du får inte svara på den här tråden.