Drarry roll med Sallad
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Drarry roll med Sallad
|
Borttagen
|
Jag skapade tråden som du inte klarade av Sallad
26 apr, 2015 15:11
|
|
Borttagen
|
Jag orkade precis skriva detta inlägg XD
26 apr, 2015 15:12
|
|
Borttagen
|
26 apr, 2015 15:13
|
|
Borttagen
|
Oj, jag var så lat att jag glömde bevaka tråden. Hehe....
Kan jag vara Draco?
26 apr, 2015 15:34
|
|
Borttagen
|
Visst, bara stjäl mitt livs kärlek från mig...
Vet du det är nog bäst att du är Draco, jag kan inte vara mitt livs kärlek
26 apr, 2015 15:38
|
|
Borttagen
|
Men hallå, då kan du ju spela nån som är kär i din livs kärlek! XD
26 apr, 2015 15:40
|
|
Borttagen
|
Genialiteten strikes again. Men okej, mer detaljer... Börjar vi i början av året? På tåget? På festen? På stationen? Under sommarlovet? Eller några dagar in på terminen? Efter jullovet? När? Var? Hur?
26 apr, 2015 15:43
|
|
Borttagen
|
26 apr, 2015 15:45
|
|
Borttagen
|
Okej tåget...Vill du börja?
26 apr, 2015 15:46
|
|
Borttagen
|
26 apr, 2015 15:47
|
Du får inte svara på den här tråden.