Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Drarry roll med Sallad

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Drarry roll med Sallad

1 2 3 ... 6 7 8
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag skapade tråden som du inte klarade av Sallad

26 apr, 2015 15:11

Borttagen

Avatar


Jag orkade precis skriva detta inlägg XD

26 apr, 2015 15:12

Borttagen

Avatar


Latmask ^-^

26 apr, 2015 15:13

Borttagen

Avatar


Oj, jag var så lat att jag glömde bevaka tråden. Hehe....

Kan jag vara Draco?

26 apr, 2015 15:34

Borttagen

Avatar


Visst, bara stjäl mitt livs kärlek från mig...
Vet du det är nog bäst att du är Draco, jag kan inte vara mitt livs kärlek

26 apr, 2015 15:38

Borttagen

Avatar


Men hallå, då kan du ju spela nån som är kär i din livs kärlek! XD

26 apr, 2015 15:40

Borttagen

Avatar


Genialiteten strikes again. Men okej, mer detaljer... Börjar vi i början av året? På tåget? På festen? På stationen? Under sommarlovet? Eller några dagar in på terminen? Efter jullovet? När? Var? Hur?

26 apr, 2015 15:43

Borttagen

Avatar


Tåget?

26 apr, 2015 15:45

Borttagen

Avatar


Okej tåget...Vill du börja?

26 apr, 2015 15:46

Borttagen

Avatar


nä. för lat.

26 apr, 2015 15:47

1 2 3 ... 6 7 8

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Drarry roll med Sallad

Du får inte svara på den här tråden.