Sommarplanerande
Forum > Off Topic > Sommarplanerande
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Medi
Elev |
Snart så slutar skolan och 10 veckors av ledighet kommer ligga vid era fötter. Vad ska ni göra på erat lov?
Jag kom precis på att det skulle vara mysigt att campa ute i skogen. Sätta upp en lägereld och så. men vad ska ni göra? Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 26 apr, 2015 14:54 |
|
Borttagen
|
Haha är riktigt avis på alla som har lov.
Jag ska jobba hela sommaren, annars blir det svårt att betala hyran^^ 26 apr, 2015 14:55 |
|
Medi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha är riktigt avis på alla som har lov. Jag ska jobba hela sommaren, annars blir det svårt att betala hyran^^ Aww jag måste ha semester för mitt jobb har sommarstängt ;D. Men ska söka hobbyjobb (statist) Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 26 apr, 2015 14:57 |
|
baramin
Elev |
ber till alla gudar jag inte tro på att jag får ett sommarjobb till att börja med. om inte ska jag spendare varje himla dag med att lära mig köra bil. har väl egentligen inga planer så? alla mina vänner jobbar så what can u do liksom
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 26 apr, 2015 15:01 |
|
Fellrendión
Elev |
Camping hade varit så underbart.♥
Lajv också... men helt ärligt vet jag inte... Något jag i alla fall vet är att jag ska på MultiCon och kaaaanske ska jag till Finland. Men mer vill jag i alla fall göra.
26 apr, 2015 15:07 |
|
Solkatten
Elev |
Jag ska gå på One Directions konsert!!
Och förhoppningsvis blir det till Liseberg en dag också. :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 apr, 2015 15:29 |
|
hyperion
Elev |
Ska till alanya en vecka, sen blir det några dagar i göteborg för 1d konserten och sen direkt till Bråvalla. Hade tänkt jobba resten av sommaren men har inte fått tag på något så får väl chilla runt och äta glass typ haha.
![]()
26 apr, 2015 15:34 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av hyperion: Ska till alanya en vecka, sen blir det några dagar i göteborg för 1d konserten och sen direkt till Bråvalla. Hade tänkt jobba resten av sommaren men har inte fått tag på något så får väl chilla runt och äta glass typ haha. Vad har du för plats på konserten? ^-^ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 apr, 2015 15:36 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av hyperion: Ska till alanya en vecka, sen blir det några dagar i göteborg för 1d konserten och sen direkt till Bråvalla. Hade tänkt jobba resten av sommaren men har inte fått tag på något så får väl chilla runt och äta glass typ haha. Vad har du för plats på konserten? ^-^ Öh, blå tror jag?? Främre stå till vänster iaf haha. ![]()
26 apr, 2015 15:39 |
|
Frivolt
Elev |
Lov? Och det är?
Nä skojja, jag har "lov" hela året jag Sen vettetusan. Va i stugan typ, få besök av InspiredPsycho förhoppningsvis, och typ äta glass i stora lass 26 apr, 2015 15:48 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen