Tips på Schampo som luktar gott!!
Forum > Off Topic > Tips på Schampo som luktar gott!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
När jag är på gekås köper jag alltid Aussie-produkter. Tycker de luktar jättegott, men de är tyvärr slut och kostar jättemycket i vanlig affär. 100 kr mer än på Gekås, och jag har inte tid att ta bussen upp till Ullared. Så nu vill jag ha tips!! =)
=) - just like themarauder 23 apr, 2015 14:30 |
|
EmahS
Elev |
såg tråden och tänkte skriva "Aussie"... men du visste visst redan om det.
vet att jag använde Bed Head förr och det luktar också gott! jag ska köpa på mig när jag är i England nästa helg. då får man 500ml schampo och 400ml balsam för typ 120 kr.
23 apr, 2015 15:05 |
|
Minihäst
Elev |
Säger också Bed Head! Luktar supergott =)
Gillar även Fructis mycket. another day, another slay 25 apr, 2015 23:10 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen