Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Sitt stora misstag

Forum > Off Topic > Sitt stora misstag

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Har svårt att placera tråd
Hej ni som litar på mig och mugglisar kan skriva ett stort misstag, ge inte några viktiga detaljer och skriv inte eller blanda inte ihopp andra mugglissar!
Det kan bli kränkningar och saker som inte går att läsa.

Men mugglisreglerna ska gälla här också.

jag börjar:

, Jag förstod alldrig reglerna på riktigt men för sent fattar jag dem och det är mitt största misstag

22 apr, 2015 15:40

Forum > Off Topic > Sitt stora misstag

Du får inte svara på den här tråden.