The new evil wizard
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The new evil wizard
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hej här är ett hp baserat rollspel med 3 platser lediga.
Handling Nyheterna säger att en ny ond trollkarl har rest sig och planerar att ta över världen. Men enligt en gamal legend så ska 4 unga elever från Hogwards vara de som ska kunna avgöra världens öde. Dessa fyra elever är varandra så olika kommer de kunna samarbeta ??. Ordningsregler [/b * Ingen tar över någon annans karaktär * vill ha motspelare som har rollspela förut och vet vad rollspel är för något * du får skriva i jag form endast om du skriver karaktärens namn längst upp på inlägget. * Du får göra en släkting till karaktärerna i hp men tänk på att det här är framtids rollspel och att alla hp karaktärerna är döda * vill du skriva något utanför rollet snälla sätt det i en spoiler för att undvika förvirrande i tråden. * förutom ens huvudkaraktär så vill jag att man skriver som karaktärens vänner syskon mm men ur huvudkaraktärerns perspektiv. * jag kommer ställa upp och skriva som den onda om ingen annan vill. * skicka en uggla med mallen vill godkänna karaktären innan jag låter dig gå med. * Utseende bild vill jag ha längst ner i mallen. * Försök att stava ordentligt och sen så vill jag att vi försöker som kortast skriva 2 ordentliga meningar. Vill inte ha något inlägg där det bara står 2-3 ord. Mallen Namn Födelsedag Stjärntecken ålder Kön Blodstatus Elevhem familj och bakgrund Övrigt Rollare [b]Mallar Namn: Mattias Malfoy Födelsedag: 17 februari Stjärntecken:[b]Vattenman [b]Ålder: [b]14 [b]Kön: kille Blodstatus :[b] Renblodig [b]Elevhem: Ravenclaw Familj och bakgrund:Han har 3 systrar som alla är i slytherin och deras namn är Natascha, Natalie och Leah Malfoy. Hans föräldrar heter Lucia och Lorenzo Malfoy. De andra i familjen älskar att höra om voldemort och vill att ny onska ska sättas igång. Intressen: Vara med Owl och sitta och rita och måla. Har alltid med sig skissblocket Och pennor vart han än går. Han gillar även att vara med sina vänner då systrarna inte ser. [Övrigt: Hans bästa vänner är tvilling bröderna Terry och Merry de tillhör Ravenclaw. b]Rollare: [/b]Helena Raven 20 apr, 2015 23:20 |
|
Borttagen
|
Jag vill gärna vara med om jag får
22 apr, 2015 10:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag vill gärna vara med om jag får Det får du bara du följer reglerna 22 apr, 2015 10:43 |
|
Borttagen
|
Jag är med!
22 apr, 2015 14:34 |
|
Borttagen
|
Då om jag godkänner era karaktärer finns det bara en ledig plats kvar
22 apr, 2015 14:41 |
|
Borttagen
|
Jag är med! (om jag får)
22 apr, 2015 15:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag är med! (om jag får) Då är de 3 platserna fulla om jag godkänner karaktärerna. 22 apr, 2015 15:41 |
|
LillaBelle
Elev |
22 apr, 2015 16:10 |
|
Borttagen
|
22 apr, 2015 16:19 |
|
Borttagen
|
Namn: Nikita Stonem
Födelsedag: 24 Februari Stjärntecken: Fisk ålder: 14 Kön: tjej Blodstatus: Renblodig Elevhem: Slytherin familj och bakgrund: Hon bor med sin pappa River och sina 5 äldre bröder Scott, Zuko, Anthony, Dustin och Jordan. Hennes mamma dog i cancer när hon var 11. Hennes familj har alltid tillhört slytherin. Intressen: Att vara med sina kompisar och retas med sina bröder. Övrigt: Älskar sin uggla Dark väldigt mycket Rollare: Melody Malfoy ![]() 27 apr, 2015 18:36 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The new evil wizard
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen