PRS med Sallad
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS med Sallad
|
Borttagen
|
Okej du får lägga ut mallen x)
18 apr, 2015 16:29
|
|
Borttagen
|
Fullständigt namn:
Smeknamn:
Ålder:
Kön:
Utseende:
Personlighet:
Intressen:
Status i klassen:
Familj:
Bakgrund:
Framtidsmål:
Husdjur:
Allergi:
Övrigt:
18 apr, 2015 16:30
|
|
Borttagen
|
Fullständigt namn: Felicia Olsson
Smeknamn: Cia
Ålder: 15
Kön: Tjej
Utseende:
Personlighet: Smart, kreativ och väldigt snäll.
Intressen: Fotboll, musik (gitarr, sjunga) och skriva (poesi.)
Status i klassen: Populär
Familj: Mamma, pappa (i armén) och hon han en adoptivsyster som är fem år yngre än henne.
Bakgrund: Ingen speciell, när hon var tio adopterade hennes föräldrar hennes lillasyster som bara var fem år gammal då. Hennes pappa har jobbat i armen i tio år.
Framtidsmål: Författare/poet, professor i litteratur kunskap.
Husdjur: En Golden Retriever valp som heter Ollie.
Allergi: Inga
Övrigt: Är mycket på t.x instagram och andra sociala saker, hon har även en bok där hon skriver all sin poesi.
Sorry, det tog ett tag x(
18 apr, 2015 17:09
Detta inlägg ändrades senast 2015-04-18 kl. 22:21
Antal ändringar: 3
|
|
Borttagen
|
Mall kommer imorron! (Har gäster)
18 apr, 2015 17:42
|
|
Borttagen
|
18 apr, 2015 17:48
|
|
Borttagen
|
Äh, jag gör mallen nu ändå!
Fullständigt namn: Rasmus
Smeknamn: -
Ålder: 15
Kön: kille
Utseende: svart medellångt hår, smala ögonbryn, korta ögonryn. Blåa ögon, spetsig haka, liten näsa och fylliga läppar. Är ganska kort, 165 cm.
Personlighet: Blyg, smart och kreativ.
Intressen: Spela giutarr och sjunga.
Status i klassen: pluggisen
Familj: ensambarn till en ensamstånede mamma
Bakgrund: -
Framtidsmål: Att bli artist
Husdjur: En mus som heter hampus
Allergi: -
Övrigt: -
18 apr, 2015 20:08
|
|
Borttagen
|
Okej ska du börja, eller vem??
18 apr, 2015 22:22
|
|
Borttagen
|
Har lite fantasibrist just nu, du får börja!
19 apr, 2015 07:27
|
|
Borttagen
|
Okej...
Vi har spanskalektion nu. Eftersom att vi ska på studieresa dit om några veckor har läraren gett oss en massa saker som skulle kunna vara användbart ord, fraser, grammatik m.m
Men jag har aldrig haft problem med skolan. Tvärtom jag får nästan alltid högsta betyg.
Jag tittar på klockan och ser att lektionen är slut om tio minuter, så jag fyller snabbt i de rätta svaren på det pappret vi hade fått och skriver sedan prydligt mitt namn.
När jag har lämnat in pappret till läraren och är halvvägs till skåpet råkar eller jag i alla fall tror att någon råkar gå in i mig så pass att jag faller till marken. Jag tittar upp på pojken...
19 apr, 2015 09:08
|
|
Borttagen
|
"Oj förlåt!" säger jag ganska högt. "Jag menade inte att putta till dig!" Lägger jag sedan till.
Jag tittar ner på flickan som jag krockat in i. Det ser ut som hon har skadat sig lite.
Jag vet att det är lika mycket hennes fel som mitt att vi gick in i varandra, men jag ursäktar mig endå.
"Förlåt, det var mitt fel. Vill du ha hjälp upp?" Säger jag.
19 apr, 2015 09:17
|
Du får inte svara på den här tråden.