Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

prs med taggsvansen02

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs med taggsvansen02

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


17 apr, 2015 20:39

taggsvansen02
Elev

Avatar


Jag kan fixa mall senare idag. Vill du att jag ska komma på storyn eller vill du?

17 apr, 2015 20:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av taggsvansen02:
Jag kan fixa mall senare idag. Vill du att jag ska komma på storyn eller vill du?
du kan, vad är en story?

mall:
namn:
år:
övrigt:
blodsfamilj:
årselev:

17 apr, 2015 20:50

taggsvansen02
Elev

Avatar


En story är bakgrunden alltså vad som ände innan. Elle vill du att de ska vara nya på hogwarts? ( vi rollar hp va?). Och är inte år och årselev samma sak?

18 apr, 2015 10:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av taggsvansen02:
En story är bakgrunden alltså vad som ände innan. Elle vill du att de ska vara nya på hogwarts? ( vi rollar hp va?). Och är inte år och årselev samma sak?
nä HP rollar vi och vi är nya elever, Presley är hur många år man går på hogwarts

18 apr, 2015 11:04

taggsvansen02
Elev

Avatar


vad menar du med Presley?

19 apr, 2015 16:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av taggsvansen02:
vad menar du med Presley?
typ nya elever

19 apr, 2015 21:31

taggsvansen02
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av taggsvansen02:
vad menar du med Presley?
typ nya elever
Kan du göra en mall så att jag får se hur den ser ut?

20 apr, 2015 07:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av taggsvansen02:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av taggsvansen02:
vad menar du med Presley?
typ nya elever
Kan du göra en mall så att jag får se hur den ser ut?
ok

Mall:::

Namn:
familj:
vänner:
bor:
skola:
årselev:
blodfamilj:

20 apr, 2015 13:39

taggsvansen02
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av taggsvansen02:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av taggsvansen02:
vad menar du med Presley?
typ nya elever
Kan du göra en mall så att jag får se hur den ser ut?
ok

Mall:::

Namn:
familj:
vänner:
bor:
skola:
årselev:
blodfamilj:
Förlåt jag menade om du kunde fylla i en ?

20 apr, 2015 16:27

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs med taggsvansen02

Du får inte svara på den här tråden.