Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Partylekar?

Forum > Off Topic > Partylekar?

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag vet inte om detta ska ligga här eller någon annan stans, men iallafall.

Om drygt en månad fyller jag 18 (!!!) och den 9 maj ska ja ha ett stort Harry Potter Party. Jag har tänkt ha olika tävlingar där gästerna kan samla poäng till sitt elevhem. Problemet är att jag inte kommer på några aktiviteter. Jag kommer ha en frågesport, men behöver minst 4 till

8 apr, 2015 19:38

Borttagen

Avatar


man skulle kunna ha turnering i shack eller quidditch world cup spelet om du har det. eller om man orkar göra ett cards against humanity med HP tema. kommer också ha en HP fest förr eller senare så det är några av mina planer :3

8 apr, 2015 19:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
man skulle kunna ha turnering i shack eller quidditch world cup spelet om du har det. eller om man orkar göra ett cards against humanity med HP tema. kommer också ha en HP fest förr eller senare så det är några av mina planer :3


Cards against humanity låter intressant, ska fundera på det. Tack!

Fler förslag? :3

8 apr, 2015 21:27

EmahS
Elev

Avatar


Måste lekarna vara HP-inspirerade?

För vi hade "barnkalas" förrförra året när jag fyllde 22 och en roomie 19.

Då lekte vi hela havet stormar, sätta knorren på grisen (går ju att göra i massor av varianter). Såna gamla godingar brukar alltid gå hem

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

8 apr, 2015 21:35

Borttagen

Avatar


Kanske charader med olika HP-karaktärer? Eller kanske en sätta svansen på grisen-variant, men med en uggla och ett brev som man ska sätta på näbben istället?

8 apr, 2015 21:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av EmahS:
Måste lekarna vara HP-inspirerade?

För vi hade "barnkalas" förrförra året när jag fyllde 22 och en roomie 19.

Då lekte vi hela havet stormar, sätta knorren på grisen (går ju att göra i massor av varianter). Såna gamla godingar brukar alltid gå hem


Alltså det kan ju vara allt möjligt, så länge det går att använda för att samla poäng till sitt elevhem x3

Skrivet av Borttagen:
Kanske charader med olika HP-karaktärer? Eller kanske en sätta svansen på grisen-variant, men med en uggla och ett brev som man ska sätta på näbben istället?


Ja, sätta svansen på grisen kan man ju göra med HP karaktärer :3

8 apr, 2015 22:35

Forum > Off Topic > Partylekar?

Du får inte svara på den här tråden.