Vilka länder har du varit i?
Forum > Off Topic > Vilka länder har du varit i?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ja, rubriken säger väl allt
Själv har jag varit i Sverige, Island (x2), Danmark(x3), Åland, Tyskland, England (och därmed Storbrittanien), Grekland(x2) samt Spanien! 6 apr, 2015 21:47
Detta inlägg ändrades senast 2015-04- 7 kl. 22:12
|
|
Luna Chang
Elev |
Sverige, Cypern två ggr, Spanien 2 ggr, Turkiet, Grekland, Finland och Norge 3 ggr
Hej 6 apr, 2015 21:50 |
|
Borttagen
|
Sverige, Norge, Storbritannien, Nederländerna (mellanlandat..), Tyskland, Ghana, Åland ^^
6 apr, 2015 22:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Sverige, Norge, Storbritannien, Nederländerna (mellanlandat..), Tyskland, Ghana, Åland ^^ Mellanlandning räknas inte, för zonen på flygplatsen man befinner sig i då är internationellt territorium. Tror jag. 6 apr, 2015 22:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Sverige, Norge, Storbritannien, Nederländerna (mellanlandat..), Tyskland, Ghana, Åland ^^ Mellanlandning räknas inte, för zonen på flygplatsen man befinner sig i då är internationellt territorium. Tror jag. Därför skrev jag det inom parantes OJ. Tjeckien också kom jag på nu! 6 apr, 2015 22:09 |
|
Solkatten
Elev |
Danmark, Tyskland, Italien. Tror det är bara dem iaf. Tyskland och Italien typ en gång och Danmark kanske tre-fyra gånger (ibland bara över en dag).
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 apr, 2015 22:11
Detta inlägg ändrades senast 2015-04- 6 kl. 22:12
|
|
Borttagen
|
Sverige, Danmark, Norge, Finland, Estland, Tyskland, Storbritannien, Kina, Filippinerna, Turkiet.
6 apr, 2015 22:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Danmark, Tyskland, Italien. Tror det är bara dem iaf. Tyskland och Italien typ en gång och Danmark kanske tre-fyra gånger (ibland bara över en dag). Sverige förslagsvis också? 6 apr, 2015 22:14 |
|
nymphglitter
Elev |
6 apr, 2015 22:19 |
|
Frivolt
Elev |
Sverige, Thailand, Spanien, Finland, Italien, Cypern, England och sen har jag suttit i ett plan som landat på Danmarks flygplats och stått med ett ben i Sverige och ett i Norge
Annars tror jag inte jag har varit på så många mer ställen xD 6 apr, 2015 22:23 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen