Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

magi eller verklighet?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > magi eller verklighet?

Användare Inlägg
soony sonny love
Elev

Avatar


Hej, jag har lust att göra ett rollspel om tonåringar med
magiska krafter t.ex. is vatten luft jord tanke fart bärsten (ja jag tog några från lego ninjago fine!)

taggar: Luna_ravAgnate Melody Malfoy
Kom ihåg att det finns tre personer som ingen spelar
men alla bestämmer över de är fjorton år och heter
Siri (Sol kraft) david (vind) mikael (vatten)

mall:
Namn:
utseende:
kraft:
ålder (från 13-17) :
familj:
egenskaper (max 5) :
svaghet:
övrigt:




min ''gubbe''

Namn: Skyler Unckel
utseende: sök på: http://www.amazingbeautyworld.com/wp-content/uploads/2014/09/smiling-brunette-11163.jpg
kraft: bärsten (kunna använda samma kraft som den den senast nuddade)
ålder (från 13-17) : 15
familj: mamma pappa och storebror tobias och lillasyster millimani
egenskaper (max 5) : snabb smidig kan röra sig utan att någon märker det akrobatisk
svaghet:klumpig
övrigt:ihop med en kille som heter Joakim (inga magiska krafter)
------------------------------------------------


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2Fab%2F68%2F78%2Fab687844e9db9039d20d870831f21141.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fm.popkey.co%2F2d4176%2Fb0rNV.gif

6 apr, 2015 21:23

Borttagen

Avatar


Öhm, egentligen, helt generellt gillar jag att rolla, men jag gillar inte grupproll. Men vad är handlingen egentligen..?

6 apr, 2015 21:31

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > magi eller verklighet?

Du får inte svara på den här tråden.