magi eller verklighet?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > magi eller verklighet?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soony sonny love
Elev |
Hej, jag har lust att göra ett rollspel om tonåringar med
magiska krafter t.ex. is vatten luft jord tanke fart bärsten (ja jag tog några från lego ninjago fine!) taggar: Luna_ravAgnate Melody Malfoy Kom ihåg att det finns tre personer som ingen spelar men alla bestämmer över de är fjorton år och heter Siri (Sol kraft) david (vind) mikael (vatten) mall: Namn: utseende: kraft: ålder (från 13-17) : familj: egenskaper (max 5) : svaghet: övrigt: min ''gubbe'' Namn: Skyler Unckel utseende: sök på: http://www.amazingbeautyworld.com/wp-content/uploads/2014/09/smiling-brunette-11163.jpg kraft: bärsten (kunna använda samma kraft som den den senast nuddade) ålder (från 13-17) : 15 familj: mamma pappa och storebror tobias och lillasyster millimani egenskaper (max 5) : snabb smidig kan röra sig utan att någon märker det akrobatisk svaghet:klumpig övrigt:ihop med en kille som heter Joakim (inga magiska krafter) ------------------------------------------------ ![]()
6 apr, 2015 21:23 |
|
Borttagen
|
Öhm, egentligen, helt generellt gillar jag att rolla, men jag gillar inte grupproll. Men vad är handlingen egentligen..?
6 apr, 2015 21:31 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > magi eller verklighet?
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen