Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HP-fest

Forum > Off Topic > HP-fest

Användare Inlägg
Choixpeau
Elev

Avatar


Hej!
Det är ganska lång tid kvar, men fyller år i maj och vill ha en födelsedagsfest med HP-tema, det blir lite svårt dock, då ingen som jag känner läser HP xD Hade ett förra året men det var ganska tråkigt, så jag undrar om ni har idéer? Fyller 12.

aaaaaa

6 apr, 2015 15:19

Borttagen

Avatar


6 apr, 2015 17:06

Choixpeau
Elev

Avatar


6 apr, 2015 17:59

Forum > Off Topic > HP-fest

Du får inte svara på den här tråden.