påsk
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
här kan mAN skriva vad man ska göra på påsken...
jag ska måla ägg, äta god mat, kela med familjen. 3 apr, 2015 21:17 |
|
Borttagen
|
Felplacerad tråd? Cyachi?
3 apr, 2015 21:24 |
|
Borttagen
|
3 apr, 2015 21:28 |
|
Cyachi
Elev |
Flyttar till off topic!
4 apr, 2015 14:16 |
|
Borttagen
|
Jag är hemma och hälsar på familjen; mamma, pappa, två av mina tre systrar plus min ena systers man. Vi har ätit god mat ock ska äta tårta sen Men det är för babbligt så nu sitter jag ensam och vilar huvudet. J
4 apr, 2015 15:03 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Jag har varit på farmors 90årskalas, träffat min pappas 1000 kusiner som jag inte visste att han hade, ätit påskbuffé och fått två stycken påskägg. Ikväll blir det påskbord nr 2 med närmsta familjen (mamma och syster), om jag nu orkar mer mat..
Ägg målade vi i torsdags redan ^^ 4 apr, 2015 17:09 |
|
Corazon
Elev |
Igår var jag på påskmiddag hos min farmor med släkten och idag har jag ätit påskägg och umgåtts lite med la familia c: Ikväll ska jag till en påskbrasa.
4 apr, 2015 17:16 |
|
Borttagen
|
Åt påsklunch med mammas killes familj idag.
Nu kommer jag väl sitta hemma och inte göra något vettigt. 4 apr, 2015 17:16 |
|
Borttagen
|
Äta godiset som lämnade över från förr idag och typ se någon film för att jag inte har lust att se på påskbrasan ^^
4 apr, 2015 17:18 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen