Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

rollspel öppet

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > rollspel öppet

Användare Inlägg
rickardOl
Elev

Avatar


jag undrar om det är det någon som vill rolla?

harry vs voldemort. FIGTH!!!

3 apr, 2015 20:54

Borttagen

Avatar


Jag vill

4 apr, 2015 22:54

soony sonny love
Elev

Avatar


jag med!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2Fab%2F68%2F78%2Fab687844e9db9039d20d870831f21141.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fm.popkey.co%2F2d4176%2Fb0rNV.gif

8 apr, 2015 18:01

rickardOl
Elev

Avatar


ska det bara bli vi tre eller ska vi vänta på någon mer?

harry vs voldemort. FIGTH!!!

8 apr, 2015 20:24

taggsvansen02
Elev

Avatar


Jag är gärna med. Hur ska det fungera?

10 apr, 2015 10:16

rickardOl
Elev

Avatar


jag tänkte att det är lite gran som assassin´s creed, fast jag är öppen för andra förslag

harry vs voldemort. FIGTH!!!

10 apr, 2015 11:10

taggsvansen02
Elev

Avatar


jag vet vad assasins creed är men har aldrig spelat och vet knappt vad man gör

10 apr, 2015 11:13

rickardOl
Elev

Avatar


man slåss i hemlighet för att människors inte ska styras av tempelriddarna som är antagonisterna.ps det utspelar sig under olicka historiska tider.
pps har ni några andra förslag?

harry vs voldemort. FIGTH!!!

10 apr, 2015 11:25

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > rollspel öppet

Du får inte svara på den här tråden.