rollspel öppet
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > rollspel öppet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
rickardOl
Elev |
jag undrar om det är det någon som vill rolla?
harry vs voldemort. FIGTH!!! 3 apr, 2015 20:54 |
|
Borttagen
|
Jag vill
4 apr, 2015 22:54 |
|
soony sonny love
Elev |
8 apr, 2015 18:01 |
|
rickardOl
Elev |
ska det bara bli vi tre eller ska vi vänta på någon mer?
harry vs voldemort. FIGTH!!! 8 apr, 2015 20:24 |
|
taggsvansen02
Elev |
Jag är gärna med. Hur ska det fungera?
10 apr, 2015 10:16 |
|
rickardOl
Elev |
jag tänkte att det är lite gran som assassin´s creed, fast jag är öppen för andra förslag
harry vs voldemort. FIGTH!!! 10 apr, 2015 11:10 |
|
taggsvansen02
Elev |
jag vet vad assasins creed är men har aldrig spelat och vet knappt vad man gör
10 apr, 2015 11:13 |
|
rickardOl
Elev |
man slåss i hemlighet för att människors inte ska styras av tempelriddarna som är antagonisterna.ps det utspelar sig under olicka historiska tider.
pps har ni några andra förslag? harry vs voldemort. FIGTH!!! 10 apr, 2015 11:25 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > rollspel öppet
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen