Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Cutiepie and pewdiepie (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Cutiepie and pewdiepie (prs)

1 2 3 ... 12 13 14
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Privat rollspel med Paulina Black

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F736x%2Fc9%2F15%2Fff%2Fc915ff676c3e5f4d0a3dff89479f2637.jpg

STAY AWESOME BROS
*BROFIST*

3 apr, 2015 13:08

Borttagen

Avatar


Hey there

3 apr, 2015 13:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hey there

((Soo! Ska det börja att dom är på date))

3 apr, 2015 13:52

Borttagen

Avatar


Det blir väl bra, typ i Rom eller något (Marzia kommer ju från Italien så de kan ju vara där på besök eller nåt)

3 apr, 2015 14:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Det blir väl bra, typ i Rom eller något (Marzia kommer ju från Italien så de kan ju vara där på besök eller nåt)

Sure...kan du börja?

3 apr, 2015 14:04

Borttagen

Avatar


Visst!

---

Något kan man säga om Italien, och det är att det finns pizza som är tusen gånger godare än den pizzan Felix är van vid. Han kan ju bara jämföra med den svenska pizzan, men även den amerikanska, franska, ja, ingen pizza är godare än den italienska.

Han har tagit med Marzia till en av hans favoritpizzerior där, trots att det borde vara Marzia som vet bättre. Trots att hon inte är från Rom, men ändå. Felix kan ingenting om Italien. Ja, förutom pizzorna då.

(Det blev ganska kort nu men jag är på min dator som hatar att skriva så...)

3 apr, 2015 14:19

Borttagen

Avatar


(Blev bra :3)

Hon tittar på honom, "Eh..Felix..det var väll Felix"? Säger hon och tar hans hand försiktigt. Även om hon var från Italien ovh bara hde pratat svensks i någon vecka, så hade hon ändå lärt sig en del. Hon tittar närvöst men intresserat på honom.

3 apr, 2015 14:24

Borttagen

Avatar


(Ska de inte prata engelska? Alltså vi kan ju skriva på svenska men alltså låtsas att de pratar engelska)

3 apr, 2015 14:46

Borttagen

Avatar


(Ja..)

3 apr, 2015 14:47

Borttagen

Avatar


Jo, ja, det är jag", stammar Felix nervöst när han känner Marzias hand i sin. Han vet inte varför, men han blir alltid såhär runt folk han gillar. Sådär ... stammig. Det där blev fel. Men vad ska man säga då?

När de kommer in på pizzerian spelas det glad musik och alla pratar med alla, som om alla känt varandra sedan barndomen. Det är också en fin sak med Italien, alla umgås med alla. Felix försöker hitta ett bord och går snabbt dit, medan han fortfarande håller Marzias hand. Han vill inte släppa taget.

Kyparen kommer fram och frågar något på italienska. Felix vänder sig förvirrat mot Marzia. "Vad var det han sade?" viskar han, men kommer sedan på en bättre idé. "Du får sköta pratet", lägger han till och vänder sig mot golvet.

3 apr, 2015 14:56

1 2 3 ... 12 13 14

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Cutiepie and pewdiepie (prs)

Du får inte svara på den här tråden.