Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Många fler inloggade samtidigt?

Forum > Off Topic > Många fler inloggade samtidigt?

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hej Mugglis!

Jag har tänkt på en grej. Det brukar ju alltid vara bara ungefär 30-60 medlemmar online samtidigt? Tänk om många mer kunde vara inne samtidigt? Och hänga, chatta och mysa som en stor familj? Tänk om vi kunde få över 100 medlemmar online på en och samma gång?

9/4-2015 kl. 15:00 kan väl alla försöka logga in och skriva här? Så kan någon ta foto och se hur många det var? ^^

Sprid till alla, hoppas någon hänger på ♥

//Amélie (a k a Winsah)

2 apr, 2015 20:15

Solkatten
Elev

Avatar


Åh samma dag som min födelsedag! Underbart. Dock kommer jag vara borta vid den tiden... Kan vi inte ta lite senare framåt eftermiddag/kvällen? Det är ju ändå framåt kvällen de flesta är inne.

Jag har btw varit med om att det har varit över 100 medlemmar inne. ^^

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 apr, 2015 20:21

Eica
Elev

Avatar


Låter som en kul idé JAg röstar också på lite senare mot kvällen. Min skola slutar först kl 16 så jag missar annars det

ピリカピリララ ポポリナペペルト!

2 apr, 2015 20:26

Borttagen

Avatar


Ja, kan vi inte ha det lite senare? Annars hänger jag gärna på!

2 apr, 2015 20:28

Savi
Elev

Avatar


åh, om jag ändå inte jobbade till 20 den dagen :'(

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_le9zh0sgjf1qc7ddno1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m3d74qpoI81r7ifqv.gif

2 apr, 2015 20:41

Solkatten
Elev

Avatar


Savi: Vi kanske kan ta senare än 20 då. Typ 21-22? Har påsklov så för mig spelar det iaf inte någon roll när på kvällen det är.

Winsah: Vad tycker du?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 apr, 2015 20:43

Savi
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Savi: Vi kanske kan ta senare än 20 då. Typ 21-22? Har påsklov så för mig spelar det iaf inte någon roll när på kvällen det är.

Winsah: Vad tycker du?


va gulligt! men ni behöver absolut inte ändra något för mig. ta en tid då många kan så får jag ta del av allt och vara där spirituellt )

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_le9zh0sgjf1qc7ddno1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m3d74qpoI81r7ifqv.gif

2 apr, 2015 20:45

Eica
Elev

Avatar


21-22 Passar fint för mig Egentligen närsomhelst på kvällen.

ピリカピリララ ポポリナペペルト!

2 apr, 2015 20:46

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Åh samma dag som min födelsedag! Underbart. Dock kommer jag vara borta vid den tiden... Kan vi inte ta lite senare framåt eftermiddag/kvällen? Det är ju ändå framåt kvällen de flesta är inne.

Jag har btw varit med om att det har varit över 100 medlemmar inne. ^^

För typ 1-2 år sedan var det ju väldigt vanligt med att man var upp till 120 inloggade samtidigt ^^

Hej

2 apr, 2015 20:48

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Solkatten:
Åh samma dag som min födelsedag! Underbart. Dock kommer jag vara borta vid den tiden... Kan vi inte ta lite senare framåt eftermiddag/kvällen? Det är ju ändå framåt kvällen de flesta är inne.

Jag har btw varit med om att det har varit över 100 medlemmar inne. ^^

För typ 1-2 år sedan var det ju väldigt vanligt med att man var upp till 120 inloggade samtidigt ^^

Ja synd att det inte är så längre.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 apr, 2015 20:49

1 2 3

Forum > Off Topic > Många fler inloggade samtidigt?

Du får inte svara på den här tråden.