APRIL 2015
Forum > Off Topic > APRIL 2015
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
April, april!
Har ni gjort eller tänker ni göra någonting mot någon ni känner (eller inte)? Berätta! Jag tänker buntbanda i princip allt när alla sover. Då menar jag verkligen allt, om jag lyckas ska jag även bundbanda fast hela min familj i sängen när de sover. *devil laugh* 1 apr, 2015 00:15 |
|
Fellrendión
Elev |
1 apr, 2015 00:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Jag har inte hunnit göra något än....... men det ska bli kul att se vad Erfa fixat i år. Cx Lögnare. Du fick mig att klicka på din kanin och tro att jag skulle få en 1 apr, 2015 00:24 |
|
Borttagen
|
jag hade tänkt väcka min syster tidigt på morgonen och säga att hon har försovit sig (hon ska med bussen till stockholm) men risken finns ju att hon vaknar före mig eller att hon dygnar x)
1 apr, 2015 00:39 |
|
Klaestron
Elev |
1 apr, 2015 05:44 |
|
Borttagen
|
Jag är ledig idag, känns bra. 1:a april med en estetklass... njaaaaa. x3
1 apr, 2015 06:50 |
|
Corazon
Elev |
Jag och några andra hade planerat ett litet aprilskämt i skolan idag. Jag har två kompisar som är enäggstvillingar(vi kan kalla dem S och M). De ser nästan exakt likadana ut förutom att S har glasögon och deras ögon och ögonbryn ser lite olika ut. 12:15(i mitten av en lektion) så sa de båda att de skulle på wc och gick ut från sina lektioner för att byta kläder och ändra utseende. Sedan så gick M till S lektion och låtsades vara S medan S gick till M lektion och låtsades vara M
1 apr, 2015 14:45 |
|
Borttagen
|
det första jag gjorde när jag vaknade var att kika min syrra som var påväg till stockholm. jag sa att hon hade glömt något viktigt hemma, så hon fick panik och ringde mig.
hon: "Vad är det jag har glömt?!" jag: "att säga hej då till mig!" hon: "Astrid, jag hatar dig! Jag är vrålhungrig!" jag: "har du glömt vilken dag det är idag?" hon: *suck* "första april" äntligen fick hon! xD btw, var det nån som såg Tom Feltons skämt på insta? x) 1 apr, 2015 15:09 |
|
Hinny
Elev |
Jag tror att 1D designen är ett skämt, men jag hoppas inte det. Det var väldigt söta kaniner efter uppdateringen!
![]()
1 apr, 2015 17:12 |
|
Borttagen
|
Jag har faktiskt inte gjort något ^^
Men jag kan ju visa Dan och Phils skämt istället C: 1 apr, 2015 17:41 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen