Kaniner överallt!
Forum > Off Topic > Kaniner överallt!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hinny
Elev |
Vad är det som händer? Det är kaniner överallt! Jag klickade på dem och då står det i forumet att jag har fångat två kaniner! Får man något eller är det nån topplista eller nåt?
Har bara funnits på mugglis i 6 månader så jag vet inte allt om mugglis än... :"D ![]()
31 mar, 2015 20:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hinny: Vad är det som händer? Det är kaniner överallt! Jag klickade på dem och då står det i forumet att jag har fångat två kaniner! Får man något eller är det nån topplista eller nåt? Har bara funnits på mugglis i 6 månader så jag vet inte allt om mugglis än... :"D Kaniner kommer varje år vid påsk! Det finns en topplista där alla topplistor finns. Du kan se dem som är på topplistan, och så kan du se vilken plats du är på! 31 mar, 2015 20:18 |
|
Hinny
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hinny: Vad är det som händer? Det är kaniner överallt! Jag klickade på dem och då står det i forumet att jag har fångat två kaniner! Får man något eller är det nån topplista eller nåt? Har bara funnits på mugglis i 6 månader så jag vet inte allt om mugglis än... :"D Kaniner kommer varje år vid påsk! Det finns en topplista där alla topplistor finns. Du kan se dem som är på topplistan, och så kan du se vilken plats du är på! Ok tack! Ska kolla... Får man nåt typ? ![]()
31 mar, 2015 20:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hinny: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hinny: Vad är det som händer? Det är kaniner överallt! Jag klickade på dem och då står det i forumet att jag har fångat två kaniner! Får man något eller är det nån topplista eller nåt? Har bara funnits på mugglis i 6 månader så jag vet inte allt om mugglis än... :"D Kaniner kommer varje år vid påsk! Det finns en topplista där alla topplistor finns. Du kan se dem som är på topplistan, och så kan du se vilken plats du är på! Ok tack! Ska kolla... Får man nåt typ? Ja, den som kommer på förstaplatsen brukar få ett pris. Alla gånger hittills har det varit Spoiler: ^_^Tryck här för att visa! 31 mar, 2015 20:20 |
|
Hinny
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hinny: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hinny: Vad är det som händer? Det är kaniner överallt! Jag klickade på dem och då står det i forumet att jag har fångat två kaniner! Får man något eller är det nån topplista eller nåt? Har bara funnits på mugglis i 6 månader så jag vet inte allt om mugglis än... :"D Kaniner kommer varje år vid påsk! Det finns en topplista där alla topplistor finns. Du kan se dem som är på topplistan, och så kan du se vilken plats du är på! Ok tack! Ska kolla... Får man nåt typ? Ja, den som kommer på förstaplatsen brukar få ett pris. Alla gånger hittills har det varit Spoiler: ^_^ Tryck här för att visa! Ooh nice! ![]()
31 mar, 2015 20:22 |
|
Borttagen
|
31 mar, 2015 20:22 |
|
Hinny
Elev |
31 mar, 2015 20:22 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen