Hur tillbringar ni er kväll?
Forum > Off Topic > Hur tillbringar ni er kväll?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Ikväll så är det ju Earth Hour och då ska jag spela kort. Sedan när det slutar börjar den första Hobbit filmen på 4:an som jag ska se.
Vad gör ni ikväll? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 mar, 2015 19:33
Detta inlägg ändrades senast 2015-03-28 kl. 22:28
|
|
potterflicka
Elev |
Jag har inga planer förutom att titta på Family Guy.
Ska antagligen sitta och mysa framför datorn :-) 28 mar, 2015 19:35 |
|
clarisimo
Elev |
28 mar, 2015 19:42 |
|
Fellrendión
Elev |
^Ska ni göra det på Earth Hour? o.O
Själv funderar jag på att läsa med ljus till. Annars är ett tips att berätta spökhistorier om man tycker att det är kul. ^U^
28 mar, 2015 19:54 |
|
Borttagen
|
Jag har suttit och pluggat, så kul har jag en lördagskväll
Nu ska jag fixa något att äta, sen kommer jag nog tända lite ljus och kanske läsa lite. Jag brukar alltid ta en promenad under Earth Hour för att kolla hur mörkt/ljust det är i folks hus men nu har jag massa skavsår så jag orkar nog inte det ikväll. 28 mar, 2015 20:09 |
|
Frivolt
Elev |
Ska se på tv, just nu är det gladiatorerna och sen blir det väl Hobbit kanske
Ska komma ihåg o släcka också x) haha!! 28 mar, 2015 20:19 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Tända ljus och kortspel med systra mi. Senare kommer vi nog kolla på Inception på tv
EDIT: Vi satte aldrig på tv:n sen efter att Earth Hour tog slut. Vi tände inte lamporna förrän vid halv elva ungefär. Vi hade så trevligt x) man klarar sig rätt fint utan el egentligen. 28 mar, 2015 21:30 |
|
Fellrendión
Elev |
28 mar, 2015 22:59 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Var jag den enda som drog ut alla kontakter och var borta från allt elektriskt under timmen? :'o Jag drog ut alla kontakter iallafall.. (Lät inte bli mobilen) 28 mar, 2015 23:24 |
|
Borttagen
|
jag hade tända ljus och kollade på film på fulladdad laptop
29 mar, 2015 18:40 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen