Hur raderar man sitt konto?
Forum > Off Topic > Hur raderar man sitt konto?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ja, undrar nämligen hur man tar bort sitt konto här på mugglis? Kommer radera mitt konto.
27 mar, 2015 19:40 |
|
Borttagen
|
27 mar, 2015 19:44 |
|
Borttagen
|
27 mar, 2015 19:48 |
|
Fellrendión
Elev |
27 mar, 2015 20:34 |
|
Borttagen
|
Tack för kommentaren. Känner bara att jag inte passar in här, har ganska avvikande åsikter och sådant... 27 mar, 2015 21:43 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tack för kommentaren. Känner bara att jag inte passar in här, har ganska avvikande åsikter och sådant... Men så ska du inte känna! Du har samma rätt som alla andra att vara här! Det finns alltid och kommer alltid att finnas de med olika åsikter här... men ingen säger väl något elakt till dig? Du ska ju inte behöva ta bort dig på grund av det!
27 mar, 2015 21:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Tack för kommentaren. Känner bara att jag inte passar in här, har ganska avvikande åsikter och sådant... Men så ska du inte känna! Du har samma rätt som alla andra att vara här! Det finns alltid och kommer alltid att finnas de med olika åsikter här... men ingen säger väl något elakt till dig? Du ska ju inte behöva ta bort dig på grund av det! Nejdå, hände några saker när jag registrerade mig här 2012, har raderat tre konton men kommit tillbaka. Jag känner bara att jag som tror på vissa annorlunda saker... passar jag in här? Alla verkar ju finna varandra, känns bara som att jag inte "får plats" här. Därför tänkte jag radera mitt konto. Verkar bara falla över här som en idiot, det är inte det intrycket jag vill inge... 27 mar, 2015 21:52 |
|
illusionofcool
Elev |
Jag har visserligen aldrig sett dig Whisperinthedark (vilket inte är särskilt konstigt eftersom du bara har skrivit åtta inlägg på din nya användare. Jag har heller ingen aning om vem du var innan så...) men jag tycker inte att någon verkar som en idiot på mugglis. Sen kanske du inte hittar någon du klickar ihop med direkt, men det kommer du med största säkerhet att göra. Tänk verkligen inte att du inte får plats, för det får du! Och du verkar absolut inte som en idiot! (Förutom att du tänker ta bort en användare på världens bästa hemsida
Men har du lust att prata, eller vad som helst, skicka gärna en uggla "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 27 mar, 2015 22:03 |
|
Fellrendión
Elev |
27 mar, 2015 22:22 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen