Zayn Malik slutar i One Direction
Forum > Off Topic > Zayn Malik slutar i One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
BUHUHUHUHUHUHU
Vad tycker ni om det? Jag tycker han var klok som gjorde det men det är ju synd för oss Directioners :'( 27 mar, 2015 16:26 |
|
H.Diggory.Grävling
Elev |
Jag tycker att det var tråkigt! De har ju varit fem så länge, alltig och nu är de brar fyra. Det är ju liksom inte one direction längre. Inte för att jag gillade deras typ, nya stil (tatueringar och hårsprej och sånt) men det känns ändå så tomt och konstigt,. Jag hade ju helst velat att de gått tillbaks till sin andra stil 2012-2013.
Att Zayn slutade tycker jag var klokt av honom. Eftersom jag sett i artiklar att han inte tyckt det var lika kul längre och att han kände att det var dags att sluta. Det var klokt att göra det som känndes rätt som han sagt att det gjorde, men det känns också SÅ konstigt att han inte är där. Och så slutar han precis (nej inte riktigt precis) när jag blivit directioner och börjat tycka om deras musik så mycket. Men ja ja jag tycker att det var klokt och rätt av honom att göra det han kände var rätt. ♥ Zayn <3 HP, LOTR, HOBBIT, 1D, GLEE, LES MIS ! <3
1 apr, 2015 21:27 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen