Öppet rollspel:)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet rollspel:)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ester Potter 04
Elev |
Hej! Jag hade tänkt starta ett rollspel. Max antal personer är väl ungefär fem. Hade tänkt att det skulle handla om några kompisar som går fjärde årskursen på Hogwarts. Hade tänkt att det ska utspela sig efter Harrys tid på skolan men innan hans barn har börjat där. Om ni har något förslag på något särskilt som kan hända får ni gärna skriva det. En Mall: Namn: Ålder: Elevhem: Familj (skriv gärna vad dom olika personerna i er familj har för blodstatus Utseende: Personlighet: Gillar: Gillar inte: Husdjur (om din karaktär har något Övrigt: Hoppas någon vill vara med. Ester Potter 04, Hanna Alice Lilly Potter, Sallad och ceczan04 Är med. Mallar: Namn: Jade Moon Ålder: 14 Elevhem: Gryffindor Familj (skriv gärna vad dom olika personerna i er familj har för blodstatus Utseende: ![]() Personlighet: Glad, modig, smart, envis, snäll och rolig. Gillar: Sina vänner, havet, skogen, böcker och Quidditch Gillar inte: Dödsätare, dementorer, när folk stör henne när hon vill vara ifred. Husdjur (om din karaktär har något Övrigt: är jagare i Gryffindors Quidditch lag. Rollare: Ester Potter 04 Namn: Josef Ålder: 14 Elevhem: Gryffindor Familj: Mamma (halvblod), Pappa (helblod) Alex (storebror, 17, prefekt) Julius (Lillebror, 11) Julia (Lillasyster, 5) och husalfen Hampus Utseende: Svart medelångt hår, ovala svarta glasögon. Personlighet: rollas Gillar: Skötsel och vård för magiska djur, troldryckskonst Gillar inte: Elaka människor(Kom VÄRKLIGEN inte på nåt bättre... Husdjur: Råtta (Råttor är SÖTA) vid namn Johannes Övrigt: Vaktare för Quidditchlaget (stavas det så?) Rollare: Sallad Namn: Ariana Blackrose Ålder: 14 Elevhem: Gryffindor Familj (skriv gärna vad dom olika personerna i er familj har för blodstatus) : Halvblod, mamma häxa, pappa mugglare Utseende: ![]() Personlighet: envis, smart, snäll. rollas Gillar: manga, magi, skolan, m.m Gillar inte: dumma människor, m.m Husdjur (om din karaktär har något) : en katt som heter Fenix ![]() Övrigt: spelar jagare i Quidddithlaget Rollare: Hanna Alice Lilly Potter namn: John Green Ålder: 14 år Elevhem: Gryffindor Familj: Mamma (renblodig), pappa (renblodig) och Emilia (storasyster 17 år Ravenclaw). Personlighet: Klok, tystlåten (om man inte känner honom), lugn och modig. Utseende: Kort svart hår och klargröna ögon. Gillar: Quidditch, böcker, sina vänner och BÖCKER!!!!!!!!!. Gillar inte: Dödsätare, när någon stör honom, och dementorer. Husdjur: En liten grå uggla som heter Iron. Övrigt: Är jagare i Gryffindors Quidditchlag. Rollare: ceczan04
25 mar, 2015 16:52
Detta inlägg ändrades senast 2015-03-27 kl. 21:45
|
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
25 mar, 2015 16:56 |
|
Ester Potter 04
Elev |
25 mar, 2015 16:58 |
|
Borttagen
|
Jag är med!
villket elevhem ska vi vara i? 25 mar, 2015 17:16 |
|
Borttagen
|
Jag hänger på
25 mar, 2015 18:28 |
|
Ester Potter 04
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är med! villket elevhem ska vi vara i? Vilket elvhem vill du vara i?Tänker själv vara i Gryffindor men om du vill vara i något annat elevhem så får du det Man får helt enkelt vara i det elevhemmet du vill vara i.
25 mar, 2015 19:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ester Potter 04:
Skrivet av Borttagen: Jag är med! villket elevhem ska vi vara i? Vilket elvhem vill du vara i?Tänker själv vara i Gryffindor men om du vill vara i något annat elevhem så får du det Man får helt enkelt vara i det elevhemmet du vill vara i.[/quote Ok! 25 mar, 2015 20:18 |
|
Ester Potter 04
Elev |
Min mall:
Namn: Jade Moon Ålder: 14 Elevhem: Gryffindor Familj (skriv gärna vad dom olika personerna i er familj har för blodstatus Utseende: ![]() Personlighet: Glad, modig, smart, envis, snäll och rolig. Gillar: Sina vänner, havet, skogen, böcker och Quidditch Gillar inte: Dödsätare, dementorer, när folk stör henne när hon vill vara ifred. Husdjur (om din karaktär har något Övrigt: är jagare i Gryffindors Quidditch lag.
25 mar, 2015 20:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ester Potter 04: Jag tänkte att det skulle vara lite roligare om alla var i samma så att man kan hänga i sällskapsrummet mm.Skrivet av Borttagen: Jag är med! villket elevhem ska vi vara i? Vilket elvhem vill du vara i?Tänker själv vara i Gryffindor men om du vill vara i något annat elevhem så får du det Man får helt enkelt vara i det elevhemmet du vill vara i. De olika elevhemmen är ju inte så mycket tillsammans. 26 mar, 2015 08:08 |
|
Ester Potter 04
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ester Potter 04: Jag tänkte att det skulle vara lite roligare om alla var i samma så att man kan hänga i sällskapsrummet mm.Skrivet av Borttagen: Jag är med! villket elevhem ska vi vara i? Vilket elvhem vill du vara i?Tänker själv vara i Gryffindor men om du vill vara i något annat elevhem så får du det Man får helt enkelt vara i det elevhemmet du vill vara i. De olika elevhemmen är ju inte så mycket tillsammans. Det har du rätt i. Men i vilket elvhem i så fall?
26 mar, 2015 08:34 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen