Prs mellan Hanna Alice Lilly Potter och mig
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Hanna Alice Lilly Potter och mig
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ester Potter 04
Elev |
22 mar, 2015 21:13 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
22 mar, 2015 21:20 |
|
Ester Potter 04
Elev |
22 mar, 2015 21:25 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
Mall:
Namn: Utseende: Personlighet: Ålder: Övrigt: Blev vampyr såhär: Skulle vi vara vampyrer?? ska det vara med någon fler?? ![]()
25 mar, 2015 16:14
Detta inlägg ändrades senast 2015-03-25 kl. 16:59
|
|
Ester Potter 04
Elev |
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Mall: Namn: Utseende: Personlighet: Ålder: Övrigt: Skulle vi vara vampyrer?? ska det vara med någon fler?? Ja, det skulle vi. Men om du har ändrat dig så måste vi inte det Gör min mall snart.
25 mar, 2015 16:28 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
Skrivet av Ester Potter 04: jag tycker att vi ska vara vampyrer. och jag tycker att någon fler ska vara medSkrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Mall: Namn: Utseende: Personlighet: Ålder: Övrigt: Skulle vi vara vampyrer?? ska det vara med någon fler?? Ja, det skulle vi. Men om du har ändrat dig så måste vi inte det Gör min mall snart. ![]()
25 mar, 2015 16:29 |
|
Ester Potter 04
Elev |
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Ester Potter 04: jag tycker att vi ska vara vampyrer. och jag tycker att någon fler ska vara med Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Mall: Namn: Utseende: Personlighet: Ålder: Övrigt: Skulle vi vara vampyrer?? ska det vara med någon fler?? Ja, det skulle vi. Men om du har ändrat dig så måste vi inte det Gör min mall snart. Visst Hade varit bra
25 mar, 2015 16:31 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
Skrivet av Ester Potter 04: LillaBelle gillar vampyrer....... kanske OzzyStar2Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Ester Potter 04: jag tycker att vi ska vara vampyrer. och jag tycker att någon fler ska vara med Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Mall: Namn: Utseende: Personlighet: Ålder: Övrigt: Skulle vi vara vampyrer?? ska det vara med någon fler?? Ja, det skulle vi. Men om du har ändrat dig så måste vi inte det Gör min mall snart. Visst ![]()
25 mar, 2015 16:33 |
|
LillaBelle
Elev |
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: jag är helt klart med jag älskar vampyrer fast inte lika mycket som du Hanna Alice Lilly Potter Skrivet av Ester Potter 04: LillaBelle gillar vampyrer....... kanske OzzyStar2 Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Ester Potter 04: jag tycker att vi ska vara vampyrer. och jag tycker att någon fler ska vara med Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Mall: Namn: Utseende: Personlighet: Ålder: Övrigt: Skulle vi vara vampyrer?? ska det vara med någon fler?? Ja, det skulle vi. Men om du har ändrat dig så måste vi inte det Gör min mall snart. Visst
25 mar, 2015 16:40 |
|
Ester Potter 04
Elev |
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Ester Potter 04: LillaBelle gillar vampyrer....... kanske OzzyStar2 Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Ester Potter 04: jag tycker att vi ska vara vampyrer. och jag tycker att någon fler ska vara med Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Mall: Namn: Utseende: Personlighet: Ålder: Övrigt: Skulle vi vara vampyrer?? ska det vara med någon fler?? Ja, det skulle vi. Men om du har ändrat dig så måste vi inte det Gör min mall snart. Visst Okej
25 mar, 2015 16:41 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Hanna Alice Lilly Potter och mig
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen