Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

För alla som vill bli författare! :)

Forum > Off Topic > För alla som vill bli författare! :)

Användare Inlägg
Choixpeau
Elev

Avatar


Hej! Jag vill jättegärna bli författare och skriver massor, coh tänkte göra en lek som tränar beskrivandeförmåga, en viktig del för författare. Leken går ut på att beskriva PÖDs profilbild, kom ihåg att inte bara beskriva din första tanke, utan utförligt, som om du skrev en bok. Tänk dig att du läste en bok som det stod "där kom Voldemort", utan beskrivningar om hans bleka hud, platta näsa och lysande röda ögon. Inte så bra, eller hur? Hoppas att leken uppskattas.

aaaaaa

21 mar, 2015 19:05

Forum > Off Topic > För alla som vill bli författare! :)

Du får inte svara på den här tråden.