Hogwarts prs
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hogwarts prs
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hängslebyxor
Elev |
Hej, detta är ett privat rollspel mellan Winsah, Hermone, Corazon
Jag tycker att det ska utspela sig mellan marodörerna och Harrys tid altså när Voldemort är försvunnen :33 Vilket år ska vi gå? Mallförslag: Namn: Ålder: Elevhem: Familj: Utseende: Bakgrund: Husdjur: (Om vi kör över tredje årskursen) extra ämnen: Övrigt: ![]() ![]()
20 mar, 2015 16:11 |
|
Corazon
Elev |
20 mar, 2015 16:14 |
|
Hängslebyxor
Elev |
20 mar, 2015 16:18 |
|
Borttagen
|
Fjärde året?? Spelar ingen roll
20 mar, 2015 16:18 |
|
Corazon
Elev |
Skrivet av Hängslebyxor: Jag tycker tredje, vad tycker ni? Skrivet av Borttagen: Fjärde året?? Spelar ingen roll Fjärde tycker jag, vad tycker Hermone?
20 mar, 2015 19:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Corazon: Skrivet av Hängslebyxor: Jag tycker tredje, vad tycker ni? Skrivet av Borttagen: Fjärde året?? Spelar ingen roll Fjärde tycker jag, vad tycker Hermone? fjärde? 20 mar, 2015 19:53 |
|
Borttagen
|
Då blir det fjärde va? ^^
20 mar, 2015 20:28 |
|
Hängslebyxor
Elev |
20 mar, 2015 20:39 |
|
Borttagen
|
Tre kan väl vara vänner? Så kommer den fjärde in i gänget lite senare?? 21 mar, 2015 06:33 |
|
Borttagen
|
^^
Låter bra 21 mar, 2015 08:14 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen