Gå förbi eller inte gå förbi?
Forum > Off Topic > Gå förbi eller inte gå förbi?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MattiasD
Elev |
Gå förbi eller inte gå förbi?
Det är frågan, om jag gör ett till inlägg på forumet går jag förbi Eriskay så här ser det ut 2. Eriskay (admin) 347 inlägg 3. MattiasD 347 inlägg Ska jag göra ett inlägg till i forumet och gå förbi eller ska jag låta Eriskay vara på en andra plats? 24 apr, 2010 18:59
Detta inlägg ändrades senast 2010-04-24 kl. 20:36
|
|
Li
Biträdande rektor |
without something there is no nothing 24 apr, 2010 19:01 |
|
MattiasD
Elev |
Var tvungen att rapportera en bugg, sorry Eriskay.
24 apr, 2010 20:41 |
|
Li
Biträdande rektor |
Haha hon får ta igen!
without something there is no nothing 24 apr, 2010 20:44 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Äh, det spelar väl ingen roll. Eriskay får ta igen sig någon dag
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 24 apr, 2010 22:14 |
|
Eriskay
Elev |
Skrivet av MattiasD: Gå förbi eller inte gå förbi? Det är frågan, om jag gör ett till inlägg på forumet går jag förbi Eriskay så här ser det ut 2. Eriskay (admin) 347 inlägg 3. MattiasD 347 inlägg Ska jag göra ett inlägg till i forumet och gå förbi eller ska jag låta Eriskay vara på en andra plats? ... gå förbi!!! Det är jättebra om folk hamnar högt på topplistorna så att det inte ser ut som att det bara är jag och Erfa som skriver här (längre...) Såg att du hade gjort det, heja! Nitwit, blubber, oddment, tweak. Jag på Tumblr, jag på YouTube. 25 apr, 2010 11:00 |
|
MattiasD
Elev |
Skrivet av Eriskay: Skrivet av MattiasD: Gå förbi eller inte gå förbi? Det är frågan, om jag gör ett till inlägg på forumet går jag förbi Eriskay så här ser det ut 2. Eriskay (admin) 347 inlägg 3. MattiasD 347 inlägg Ska jag göra ett inlägg till i forumet och gå förbi eller ska jag låta Eriskay vara på en andra plats? ... gå förbi!!! Det är jättebra om folk hamnar högt på topplistorna så att det inte ser ut som att det bara är jag och Erfa som skriver här (längre...) Såg att du hade gjort det, heja! Bra! Nu siktar jag på att gå förbi Erfa. 25 apr, 2010 11:04 |
|
Eriskay
Elev |
26 apr, 2010 08:54 |
|
MattiasD
Elev |
Detta inlägg gav 10 poäng till Gryffindor!
Jippi! Med detta inlägget har jag gått förbi Erfa och nu ligger jag etta!
1. MattiasD * 388 2. Erfa * (webbmaster) 387 Ett litet grattis? 29 apr, 2010 17:12 |
Erfa
Rektor |
Skrivet av MattiasD: Jippi! Med detta inlägget har jag gått förbi Erfa och nu ligger jag etta! 1. MattiasD * 388 2. Erfa * (webbmaster) 387 Ett litet grattis? Du är alltså den första medlemmen som har lyckats skriva mer inlägg en alla mina och Eriskays skräpinlägg från 2007! Jag har väntat länge på det. Det är nog till och med värt elevhemspoäng! (eh, fast i och med det här inlägget ligger vi lika igen, så du får skriva något mer här tror jag. 29 apr, 2010 17:29 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen