Hungerspels simulator
Forum > Off Topic > Hungerspels simulator
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Angelinaa
Elev |
Vill tipsa om denna hemsida http://brantsteele.net/hungergames/reaping.php, man kan sätta in egna namn och bilder och sedan kommer man kunna läsa vad som händer. Jag är nästan lite beroende
5 mar, 2015 14:53
Detta inlägg ändrades senast 2015-03- 6 kl. 19:05
|
|
Ellaravenclaw
Elev |
Jag testade
Det var jättekul!! 5 mar, 2015 15:19 |
|
Solkatten
Elev |
Fattar inte hur man gör.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 mar, 2015 15:48 |
|
Angelinaa
Elev |
För att ändra karaktärerna går du in på edit cast, när du är klar med det så trycker du på submit och för att starta trycker du på proceed 5 mar, 2015 16:34 |
|
Fellrendión
Elev |
Det är jättekul och spännande!
Nu testade jag med klassen från Battle Royale för att se vad som skulle hända dem om de hamnade på arenan. Sen ska jag testa att göra det med mugglisar. *host* Haha! Jag kanske borde fråga vilka som vill vara med först? x)
31 maj, 2015 14:42 |
|
Angelinaa
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Det är jättekul och spännande! Nu testade jag med klassen från Battle Royale för att se vad som skulle hända dem om de hamnade på arenan. Sen ska jag testa att göra det med mugglisar. *host* Haha! Jag kanske borde fråga vilka som vill vara med först? x) Om du tar mugglisar är jag gärna med xP 31 maj, 2015 14:43 |
|
Fellrendión
Elev |
BR-spelet, länk:
http://brantsteele.net/hungergames/r.php?c=EoeNpyMg Vem som vann: Spoiler: Tryck här för att visa! Fun fact med det riktiga BR: Spoiler: Tryck här för att visa! Skrivet av Angelinaa: Skrivet av Fellrendión: Det är jättekul och spännande! Nu testade jag med klassen från Battle Royale för att se vad som skulle hända dem om de hamnade på arenan. Sen ska jag testa att göra det med mugglisar. *host* Haha! Jag kanske borde fråga vilka som vill vara med först? x) Om du tar mugglisar är jag gärna med xP Yay x)
31 maj, 2015 14:57 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen