Prs. Melody-Jessica
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Melody-Jessica
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Lawiise
Elev |
3 mar, 2015 19:38 |
|
Borttagen
|
Ja det tycker jag
3 mar, 2015 19:38 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
3 mar, 2015 19:58 |
|
Borttagen
|
Jag kan.
Namn: Ålder: Kön: Utseende: Elevhem: Personlighet: Blodstatus: Familj: Övrigt: 3 mar, 2015 19:59 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Namn: Signhild Malfoy (Kallas Sinnie)
Ålder: 13 Kön: Tjej Utseende: ![]() Elevhem: Gryffindor Personlighet: Modig, lojal, mystisk. Blodstatus: Renblod Familj: Tvilling Scorpius Malfoy, mamma, pappa. Övrigt: Orolig för att folk ska tycka illa om henne för att hon heter Malfoy. _________________________________________________ Om du klickar på bilden kommer du se bättre! _________________________________________________ ![]()
3 mar, 2015 20:04
Detta inlägg ändrades senast 2015-03- 3 kl. 20:15
|
|
Borttagen
|
3 mar, 2015 20:15 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
3 mar, 2015 20:16 |
|
Borttagen
|
Jag hoppar över tågresan och börjar vid middagen.
Jag satt vid ravenclaw bordet och pratade med Miranda min bästis. 3 mar, 2015 20:19 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
3 mar, 2015 20:20 |
|
Borttagen
|
Jag och Miranda satt och viskade i mellan oss.
3 mar, 2015 20:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen