Rollspela?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Thiswonderfulthing
Elev |
Hellu. Är desperat efteratt få rolla, som vanligt.
• Du ska skriva mer än några ord. • Var aktiv och sluta inte från ingenstans att svara på rollspelet. Jag vill inte rolla med någon där man får ett svar per vecka, utan att jag vill att rollspelet ska flyta. Sjävklart har jag förståelse om du av någon anledning inte har tid. • Helst skriva i tredje person. Rollar de flesta genrer förutom kändisar och sånt tjaffs. Det var allt från mig. Skriv här eller mejla om du är intresserad av att rolla med mig, skriva gärna lite om hur du rollar också. Eh... 2 mar, 2015 13:06 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspela?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen