Rädd för...
Forum > Off Topic > Rädd för...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hinny
Elev |
Skriv vad ni är rädda för och hitta folk som är rädda för samma sak!
Jag är rädd för blod och myggor, och mörker. ![]()
1 mar, 2015 10:14
Detta inlägg ändrades senast 2015-03- 2 kl. 17:37
|
|
Borttagen
|
Jag är rädd för sådana här handtorkar som låter jättemycket. Klarar inte av att använda dem.
Sedan har jag också en annan rädsla. Mörka ställen där det låter av vatten. Det kan vara både vattenbehållaren bakom en toalett utan lock och bassängen under simbassängen där det forsar runt vatten. Jag paddlar inne på ett badhus ibland och kanoterna förvaras i källaren, bredvid bassängen och där brukar dörren stå öppen till det här stället. 1 mar, 2015 11:58 |
|
Ithrenniel
Elev |
2 mar, 2015 00:24 |
|
Borttagen
|
Jag är rädd för att bli lämnad ensam. Att folk ska sluta tycka om mig och inte vilja ha med mig att göra längre. Det är jättejobbigt och jag tror sådant kan bli en självuppfyllande profetia så jag försöker hålla det under kontroll.
Och är rädd för personer i helkroppsdräkter (typ tivolimaskotar), de är så sjukt obehagliga med sin onaturliga storlek och sina stela stirriga ögon och leende och att det är meningen att man ska tycka de är söta och roliga. Försöker tänka att det är vanlig människa där under, nån stackars svettig sate som kanske har sitt första jobb, men det hjälper inte!! Går aldrig i närheten av en sådan. Ett av mina starkaste minnen från när jag var riktigt liten är när jag och min äldsta lillasyster var med mamma och handlade och det var en stor smurf där som delade ut godissmakprov eller nåt, vi var asrädda Är också rädd att få mina diverse konton på internet hackade. På facebook och gmail har jag så hög säkerhet att knappt jag själv kommer in ibland xD 2 mar, 2015 00:36 |
|
Obliviate_
Elev |
Läkare. Insekter. Att få slut på bensin i bilen. Att bli övergiven. Ost.
2 mar, 2015 00:39 |
|
Ellociraptor
Elev |
2 mar, 2015 11:57 |
|
RebeckaWeasley
Elev |
2 mar, 2015 13:22 |
|
thesecondlovegoodchild
Elev |
Jag är oerhört mörkrädd men älskar att läsa och titta på deckare och kriminalare, ingen bra kombination om jag ska erkänna
2 mar, 2015 13:24 |
|
Kendra
Elev |
2 mar, 2015 17:19 |
|
Hinny
Elev |
Skrivet av thesecondlovegoodchild: Jag är oerhört mörkrädd men älskar att läsa och titta på deckare och kriminalare, ingen bra kombination om jag ska erkänna Jag är också asmörkrädd, och älskar att se på deckare och annat sånt! Kom på det nu, tänker bara på det när det är mörkt. ![]()
2 mar, 2015 17:37 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen