Prs mellan Hanna Alice Lilly Potter, Elin Luna Isabella Weasly, LillaBelle, OzzyStar2 och Suddan_10
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Hanna Alice Lilly Potter, Elin Luna Isabella Weasly, LillaBelle, OzzyStar2 och Suddan_10
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
Jag tänkte att vi skulle rolla Harry Potter så Vilken generation?
Elin Luna Isabella Weasly LillaBelle OzzyStar2 Suddan_10 Jag vill helst rolla yngsta generationen ![]()
28 feb, 2015 21:49 |
|
Borttagen
|
Jag är på, men jag vill helst rolla marodörtiden (for some reason...)
28 feb, 2015 21:52 |
|
LillaBelle
Elev |
28 feb, 2015 21:54 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
28 feb, 2015 21:55 |
|
LillaBelle
Elev |
28 feb, 2015 21:56 |
|
Suddan_10
Elev |
JAG VILL INTE VARA PETER!!!!!!!!!!!!!!
http://38.media.tumblr.com/a8a8f09a7a115b4dcc54a9bf710fe036/tumblr_nabhimIGDo1suyqwko1_400.gif http://31.media.tumblr.com/78153583676f0c7a48014119727b2ac9/tumblr_n2i6jjpCcm1rk4afvo4_400.gif 28 feb, 2015 21:58 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
28 feb, 2015 22:00 |
|
LillaBelle
Elev |
28 feb, 2015 22:03 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
28 feb, 2015 22:05 |
|
LillaBelle
Elev |
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: jag röstar på marodörernas tid jag är Rimus Vi röstar!!!! Jag röstar på.........Marodör tiden och jag är Lily då
28 feb, 2015 22:09 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Hanna Alice Lilly Potter, Elin Luna Isabella Weasly, LillaBelle, OzzyStar2 och Suddan_10
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen