Cinderella 2015
Forum > Off Topic > Cinderella 2015
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Den 13:e Mars har ju Cinderella (Berättelsen om Askungen) premiär på bio! Så här tänkte jag att vi kunde snacka om filmen.
Jag längtar efter filmen! Trailer ![]()
24 feb, 2015 14:11 |
|
Aurora Borealis
Elev |
26 feb, 2015 07:17 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
26 feb, 2015 10:22 |
|
Frivolt
Elev |
haha japp! Annars ser jag väl fram emot den tror jag! Jag har en annan Cinderella-film som är min favorit (inte den tecknade utan musikalen med bland annat Whitney Houston) så får se om den här är i närheten av den 26 feb, 2015 11:41 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Ser fram emot den! Askungen är min barndom, så ska kul att se den i en ny verklighetsversion!
26 feb, 2015 20:04 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Skrivet av HuffiePuffie: Ser fram emot den! Askungen är min barndom, så ska kul att se den i en ny verklighetsversion! Min med, köpte igår Askungen 1-3 på blu-ray igår. Har sett 1-2 för länge sen på tv men inte nummer 3. Bara för att vara redo när premiären av filmen med riktiga människor hehe ![]()
27 feb, 2015 11:35 |
|
Ithrenniel
Elev |
Jag är inte speciellt förtjust i Askungensagan, men jag vill se den ändå eftersom det är flera skådisar jag gillar med i den! ^^
![]()
27 feb, 2015 15:42 |
|
Corazon
Elev |
27 feb, 2015 15:44 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
27 feb, 2015 20:44 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen