One Tree Hill
Forum > Off Topic > One Tree Hill
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hängslebyxor
Elev |
Hej
I denna tråden så tänkte jag att vi kan prata om den underbara serien One Tree Hill. Även om serien tog slut för några år sedan så är den fortfarande underbar ♥. Här kan vi diskutera favorit säsonger, OTPs och huruvida Criss Keller ska dö eller om han är rolig! Ping på floomagic ![]() ![]()
17 feb, 2015 17:54 |
|
Borttagen
|
Hur många här har sett på One Tree Hill?
18 feb, 2015 00:23 |
|
SQUEEEE
Elev |
Ååh jag tycker jättemycket om OTH men har inte sett hela serien än! Såg om massa i somras men då såg jag bara till säsong 5...
Mjau. 18 feb, 2015 14:10 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen