Sorry om det redan finns en sånhär! Tagga den hä isåfall och så kanske nån kan låsa denhär! Men jag tänkte att vi twilighters behöver ha en tråd där vi kan diskutera det som händer och vad vi tycker om twilight och jaa (Om det inte redan finns ensådan här tråd då!)