Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Konstigaste förklaringen till varför...

Forum > Off Topic > Konstigaste förklaringen till varför...

Användare Inlägg
illusionofcool
Elev

Avatar


Jo hej! Du undrar säkert vad det här är för tråd, varför den finns och VARFÖR I HELA FRIDENS NAMN JAG BABBLAR PÅ HÄR. Jag tänkte att det kunde vara kul med en tråd som man kan skriva tex varför man gillar choklad mest av allt eller något liknande. En tråd som man kan skriva typ;
Jag gillar de blå mariannekaramellerna bäst eftersom de är godast och har Ravenclaw färger. De är lite som ravenclaware också, hårda utanpå men med en rinnande sörja innuti. Alltså en konstig förklaring till varför du gillar något.

Om det finns en likadan tråd lås gärna denna.

Japp, HA SÅ KUL!!

"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."

12 feb, 2015 20:49

Fellrendión
Elev

Avatar


Rolig tråd.
Jag vet tyvärr bara inte vad jag ska skriva här men jag återkommer senare då. x)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

12 feb, 2015 20:56

Vildvittra
Elev

Avatar

+3


illusionofcool

"Jag gillar de blå Mariannekaramellerna bäst, eftersom de är godast och har Ravenclaw färger.
De är lite som Ravenclaware också, hårda utanpå men med en rinnande sörja inuti."


Hahahaha xD
Bästa citatet ever, älskar det ♥

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

12 feb, 2015 21:28

1233679
Elev

Avatar

+4


(Härmar dig lite) Jag gillar citroner för dom har hufflepuff färg och är lite som hufflepuffare, för dom är lite små mjuka på utsidan men ännu mer mjuka på insidan. Sen så blir dom sura om man biter på dom.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F68cf436ee8d6f33cf569d94ecdb6fd52%2Ftumblr_meu4cojY9Q1r0vxqmo1_500.gif

19 feb, 2015 20:18

illusionofcool
Elev

Avatar


Skrivet av 1233679:
(Härmar dig lite) Jag gillar citroner för dom har hufflepuff färg och är lite som hufflepuffare, för dom är lite små mjuka på utsidan men ännu mer mjuka på insidan. Sen så blir dom sura om man biter på dom.

Åh. Sen så blir dom sura om man biter på dem. Obetalbart!!!! *tummar*

"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."

19 feb, 2015 20:20

1233679
Elev

Avatar


Oh! Tackar tackar

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F68cf436ee8d6f33cf569d94ecdb6fd52%2Ftumblr_meu4cojY9Q1r0vxqmo1_500.gif

19 feb, 2015 20:34

thesecondlovegoodchild
Elev

Avatar


Älskar att massera folk eller klia andra i håret bara för att då har jag någonting att göra med mina händer, sitter jag typ och trummar med fingrarna hela tiden

20 feb, 2015 09:07

Borttagen

Avatar

+1


Jag gillar limear för att de är gröna och för att de är lite som slytherinare. Detta stackars missförstådda hus. De ser hårda och giftiga ut på utsidan men när man väl äter dem visar det sig att de inte alls är så sura som man tror. Alltså limen. Slytherinaren äter man inte, det är en liknelse.

2 mar, 2015 22:01

illusionofcool
Elev

Avatar


Nu vet jag varför man vill ha salta saker när man ser på film...

Spoiler:
Tryck här för att visa!Eftersom man ibland gråter när man ser på film behöver man ju producera tårar, och det är antagligen enklare ju mer av "ingredienserna" man har i kroppen. Och tårar är ju salta...

I'm clever... Right?...

"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."

9 mar, 2015 01:22

Forum > Off Topic > Konstigaste förklaringen till varför...

Du får inte svara på den här tråden.