En rollspels ide
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > En rollspels ide
| Användare | Inlägg |
|---|---|
Medi
Elev |
Detta är en ide till ett rollspel jag har. Har en novell på g i samma stil men det här är rollet.
Kärleksroll bland en nydöd och en dödsängel Alla måste vi dö. Men vissa människor har en speciel gen i sig. När de dör så kommer dödsänglarna och tar en till den andra världen och inte till paradiset. Varfäör inte paradiset ähar jag inte kommit på än men de kommer aldrig se sin familj igen. det är 15-1800 talets Itailien och dödsänglarna (de som är högst upp) är som poliserna i staden. När en dödsängel har hämtat hem en nydöd så belönas han av en ledighet eftersom hen varit på jobbet en viss tid. kommer inte på mer men låter detta intressant? Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 4 feb, 2015 18:05 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > En rollspels ide
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen