the apocalyps strikes
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > the apocalyps strikes
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
rickardOl
Elev |
jag hade tänkt att det här skulle bli ett zombie inspirerat rollspel som är öppet för alla. fast för att det inte ska för rörigt så kan vi bara vara sex personer
harry vs voldemort. FIGTH!!! 1 feb, 2015 17:09 |
|
Borttagen
|
Jag vill gärna vara med
1 maj, 2015 20:47 |
|
rickardOl
Elev |
bra
ska jag lägga ut en mall harry vs voldemort. FIGTH!!! 1 maj, 2015 20:50 |
|
Borttagen
|
Jag gör det 1 maj, 2015 20:51 |
|
rickardOl
Elev |
namn:
kön: ålder: utseende: personlighet: utrusning: bakrund: namn: Connor James kön:kille ålder:26 utseende: https://i.warosu.org/data/tg/img/0343/64/1408894492260.jpg personlighet: är van vid att vara ensam och är trots situasionen lugn och lyckas hindra sig själv från att bli galen(vilket händer ofta om man inte lyckas hitta en grupp) utrusning: långbåge, kniv, yxa och en ryggsäck med förnödenheter bakrund: har förberett sig för apocalypsen länge och blir ofta retad för det men när det hände var han den ända i staden som han bodde i som klarade sig och nu går han ensam i världen harry vs voldemort. FIGTH!!! 1 maj, 2015 20:54 |
|
Borttagen
|
Namn: Nikita Red
Kön: Tjej Ålder: 25 Utseende: ![]() Personlighet: Avskyr att vara ensam så söker sig alltid till grupper, är lugn fast att folk runt omkring henne är galna och hon är väldigt smart. Utrustning: Pilar och pilbåge,en ryggsäck med förnödenheter, två knivar vid skorna och två knivar i armarna. Bakgrund: Hon var smått förbered för apocalypsen men tillräckligt mycket för att ta sig därifrån levande men var tvungen att döda sin föräldrar och sen moster för att tillsammans med sina storebröder River och Scott ta sig därifrån levande. 1 maj, 2015 21:31 |
|
rickardOl
Elev |
vet du någon mer vi kan bjuda in?
harry vs voldemort. FIGTH!!! 1 maj, 2015 21:51 |
|
Borttagen
|
Luna_ravkanske vill vara med?
2 maj, 2015 20:45 |
|
Borttagen
|
Är helst inte med i grupp roll, men tack för att du frågade. ^.^
2 maj, 2015 20:50 |
|
Borttagen
|
Kan man inte få göra två karaktärer?
10 maj, 2015 15:43 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > the apocalyps strikes
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen