Smosh
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Gillar någon här Smosh? Är slightly obsessed och vill gärna fangirla med någon
Vilka videor gillar ni mest? Jag föredrar Smosh Is Bored 25 jan, 2015 12:49 |
|
Borttagen
|
Har aldrig riktigt tittat på Smosh... Borde jag göra det?
25 jan, 2015 14:10 |
|
Borttagen
|
Är det dom som gjorde en pokémon-video? I så fall gillar jag den bäst
25 jan, 2015 14:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Si Har aldrig riktigt tittat på Smosh... Borde jag göra det? Skrivet av Borttagen: Ikr de är bäst ^Är det dom som gjorde en pokémon-video? I så fall gillar jag den bäst 26 jan, 2015 07:53 |
|
5_lollipop_5
Elev |
Älskar Smosh! De är bara för härliga. Har dock inte sett så många videos att jag kan kalla mig fangirl... Fangirlar mer Pewdiepie. ♥ Har du sett Smosh react to Kids react to Smosh? XD
Iancorn <3
5 mar, 2015 00:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av 5_lollipop_5: Älskade den videon Älskar Smosh! De är bara för härliga. Har dock inte sett så många videos att jag kan kalla mig fangirl... Fangirlar mer Pewdiepie. ♥ Har du sett Smosh react to Kids react to Smosh? XD 26 mar, 2015 15:54 |
|
5_lollipop_5
Elev |
Ok. Nu kan jag nog officiellt kalla mig fangirl. Älskar dem!!! Kollar videos varje liten minut av min fritid (och min läxtid). Min dröm är att träffa dem. ♥ ♥ ♥
Iancorn <3
25 apr, 2015 00:11 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen