PRS med Queen Boo B)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Queen Boo B)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Isabelle Granger
Elev |
4 jan, 2015 19:15 |
|
Queen Boo
Elev |
Yay c:
jag är jättecoolig älska mig plz 4 jan, 2015 19:22 |
|
Isabelle Granger
Elev |
4 jan, 2015 19:25 |
|
Queen Boo
Elev |
U start
jag är jättecoolig älska mig plz 4 jan, 2015 19:30 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Men när ska det utspela sig? Ska vi börja med King's Cross deras första år elr? 0-0
4 jan, 2015 19:39 |
|
Queen Boo
Elev |
Vi skulle väll typ skriva nån sida per år, tills 5te årskursen
Så ja jag är jättecoolig älska mig plz 5 jan, 2015 09:35 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Keiii
- Tredje/första/andraperson? 5 jan, 2015 11:57 |
|
Queen Boo
Elev |
Andra? Vad är andraperson? Haha
jag är jättecoolig älska mig plz 5 jan, 2015 17:18 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av Queen Boo: Andra? Vad är andraperson? Haha Här är ett exempel: Du går långsamt mot Viola, och ser frågande på henne. "Vad gör du då?" Frågar du tyst. Typ så xD 5 jan, 2015 18:22 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av Queen Boo: Andra? Vad är andraperson? Haha Här är ett exempel: Du går långsamt mot Viola, och ser frågande på henne. "Vad gör du då?" Frågar du tyst. Typ så xD Weird... Förstaperson tycker jag jag är jättecoolig älska mig plz 5 jan, 2015 20:52 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen