Regina Spektor
Forum > Off Topic > Regina Spektor
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Jag tyckte att vi behövde ha en tråd för de som tycker om henne och hennes musik. ^_^
Den andra tråden jag sett är ganska oaktiv så jag gjorde en ny. Jag kan inte säga att jag är ett jättefan för jag har inte hört så jättemånga låtar av henne och inte särskilt länge heller för den delen men hon är bra. The Call All the rowboats Samson Laughing with Tror typ att Klaestron gillar henne men vet nog ingen mer vad jag kan minnas?
16 dec, 2014 17:58 |
|
Borttagen
|
Jag ÄLSKAR henne!! (Hehe....jag har bara hört 'The call' som jag fasnade direkt för! Hälften av anledningarna är för att den är med i Narnia som jag är ett SUPERSTORT fän av!
16 dec, 2014 18:04 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Jag tyckte att vi behövde ha en tråd för de som tycker om henne och hennes musik. ^_^ Den andra tråden jag sett är ganska oaktiv så jag gjorde en ny. Jag kan inte säga att jag är ett jättefan för jag har inte hört så jättemånga låtar av henne och inte särskilt länge heller för den delen men hon är bra. The Call All the rowboats Samson Laughing with Tror typ att Klaestron gillar henne men vet nog ingen mer vad jag kan minnas? Gillar?! Hon är en av mina favoritmusiker! Har även en liten liten crush på henne
16 dec, 2014 18:18 |
|
aascendio
Elev |
Hon är så himla himla bra!! Jag älskar hennes röst och typen av låtar hon sjunger. The Call är nog min favorit.
Har inte lyssnat på henne på ganska länge men den här tråden påminde mig, hihi tack!
16 dec, 2014 18:23 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Jag gillar några låtar av henne! The call, All The rowboats och Eet. Jag har inte kommit mig för att lyssna på mer av henne än, men jag tycker hon är bra.
16 dec, 2014 18:26 |
|
Fellrendión
Elev |
Bara jag som tycker att hon är bäst i livevideos?
Skulle vilja se henne live om hon kom till Sverige... <4 Finns det förresten något namn för hennes fans? _-_ NAAAAAW! Början var helt bäst! <4
21 dec, 2014 00:01 |
|
hyperion
Elev |
21 dec, 2014 01:32 |
|
Fellrendión
Elev |
30 apr, 2015 23:46 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen