Är det någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Är det någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Medi
Elev |
Jag är så utråkad just nu mellan pauserna och vill rolla. Jag har en ide och jag undrar om det är som är interesserad på att lyssna på den. Jag är aktiv rätt mycket och vill diskutera mycket om rollet!
Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 25 nov, 2014 21:15 |
|
Pinkie Pie
Elev |
21 dec, 2014 14:18 |
|
Medi
Elev |
21 dec, 2014 15:22 |
|
Pinkie Pie
Elev |
21 dec, 2014 17:33 |
|
Medi
Elev |
22 dec, 2014 15:41 |
|
Pinkie Pie
Elev |
22 dec, 2014 15:50 |
|
Medi
Elev |
mest skräck. vampyrer och typ dåtid. varulvar, kiddnappning hemliga organisationer
Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 22 dec, 2014 15:55 |
|
Borttagen
|
Rollar gärna jag med...
17 maj, 2015 20:48 |
|
rickardOl
Elev |
är gärna med
harry vs voldemort. FIGTH!!! 16 jun, 2015 17:51 |
|
Wolf
Elev |
Känner mig påträngande, men, kan man vara med? c:
All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda. 11 jul, 2015 16:42 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen